Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Splut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 21:32

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:41

Whaaaaa, zou het nu dan toch?? :D
Helaaas, het ene meisje waar mijn voorkeur uitging, haar moeder vond het toch te ver, wel begrijpelijk!
Stond ze hier in de buurt en ook dichterbij voor haar, dan was het m'n verzorgster geweest! Maar om haar nu weer te verhuizen, terwjil ik aan mn paard merk dat ze hier echt naar d'r zin staat, en haar stal als een hotelletje ziet.. :P ... Misschien dat ik d'r af en toe meeneem, dat ze toch ff kan rijden oid, want ze vond Lyzet echt een super pony!
Maar nu, had tijdje geleden contact met iemand, helaas was haar verzorgpony overleden, dus even gelaten voor wat het is... En ze nam vandaag zelf contact weer op! Vind het ook een leuk iemand op de gesprekken die we nu hebben, en ze wilde morgen al komen om kennis te maken! Dus ben erg benieuwd.... Laten we het hopen!! :D

Lianne86

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 22:48

Ik baal vandaag weer even enorm... Niet per se om mijn bijrijdster, snap haar helemaal... Maar had gehoopt deze combi heel lang te houden zo, maar vraag het me nu heel erg af :S En het stomme is dat het dus gewoon door iets doms komt, een stomme belofte die niet is nagekomen en en en *baalt* en ik ga even niet alles op het forum gooien :) want dat is niet netjes... Maar echt... *baalt even*

Hoop dat we een oplossing vinden op korte termijn!

Mukkie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 12:47

Pfff nou ik denk dat ik ook opzoek kan naar een nieuwe bijrijder....
zucht...

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 12:53

Hier is het nog niet zeker, maar als het wat tegen zit... *en ik mag nu geen flauwe dingen typen* maar ik ben gewoon even zwaar gefrustreerd... dus hoop dat ik even wat kan regelen zodat alles gewoon rustig door kan gaan... Iig eerst even rust vinden zelf, want ik ben in een oorlogsbui... :')

Hoe komt het bij jou Mukkie?

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:01

Ik zou zo graag helpen lol, maar niemand woont in de buurt van Amsterdam of heeft daar een paardje staan ;p Vraag een aanbod is overal totaal verschillend, heel jammer!

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:30

Nouja, hier is het nog niet zo dat het meteen mis is gegaan, maar er is een signaal afgegeven dat er dingen moeten veranderen :) En daarin zijn we afhankelijk van een derde... En dat maakt het even ingewikkeld :')

Mukkie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:44

Lianne86 schreef:
Hier is het nog niet zeker, maar als het wat tegen zit... *en ik mag nu geen flauwe dingen typen* maar ik ben gewoon even zwaar gefrustreerd... dus hoop dat ik even wat kan regelen zodat alles gewoon rustig door kan gaan... Iig eerst even rust vinden zelf, want ik ben in een oorlogsbui... :')

Hoe komt het bij jou Mukkie?

Haha in een oorlogsbui nog wel hihi.
Nou ja, beetje een lastig verhaal. Het is ook een bokker dus laat ik het hier maar niet in de groep gooien haha. De oorzaak is een meningsverschil in de manier van rijden, laten we het daar op houden. De gemakkelijkste weg is dan maar te stoppen in plaats van bespreken blijkbaar. Mogelijk komt ze er nog op terug maar ik denk het niet.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:47

Annwfyn
, gelukkig dat het opgelost is nu!!

Jammer lyzet maar je pony staat nu goed toch :)

Degene die Jewel deze 2 weken dat ik naar Zuid Afrika was heeft gedaan wilt haar nog wel 1 x in de week doen maar even kijken hoe ver me stal is voor haar waar ik heen ga.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:36

Haha hier ook een bokker... Maar er komt nog een derde bokker bij kijken in het verhaal :') Dus mjah... Ben benieuwd er staat een gesprek gepland en tis even oplossingen zoeken... Maar die zijn er even niet.... Moet altijd op iets "bezuinigen" en dat maakt het rot...

Cryptisch omschreven :')

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 17:00

Hoi meiden,

Toen ik vorige jaar nog mijn eigen paard had(helaas overleden) had ik ook zo een moeite om een leuke bijrijder te vinden!
Maar nu ik een bijrijder paard zoek voor 1dag per week lijkt er bijna niets te zijn!
En ik ben echt wel berijd te betalen , mee te helpen met binnen en buiten zetten voeren etc,..
Mmm wat gaat er hier mis..

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 17:10

Er is blijkbaar een heel verschil qua mensen die een verzorgpaard aanbieden en mensen die een verzorgpaard zoeken. Waar ik op de boktmarkt en op marktplaats alleen maar mensen zie die zich aanbieden als verzorger/ster kunnen jullie niks vinden. Vond het erg interessant/grappig dat zo voorbij te zien komen! :+

Natuurlijk is het ook moeilijk dat begrijp ik, al die meisjes die van de manege afkomen en denken dat ze alles kunnen. Zie er hier genoeg.. Ook al ben ik zelf dan natuurlijk ook nog niet heel oud ik weet wat ik wel en niet kan en ken m'n grenzen.. :')

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 17:43

1 dag per week is in mijn ogen ook te weinig... Dus in dat opzicht begrijp ik het ook wel. (Heb dan zoiets van "Ga lekker op een manege rijden". (Heel hypocriet.. rij zelf ook maar 1x in de week op mijn paard :') maar ik zou 1x per week gewoon ook niet heel relax vinden...

Nouja zoek momenteel ook niets, heb gewoon iemand... En dat gaat allemaal goed (qua rijden super, verzorgen en alles)... Maar hier ligt het probleem even aan iets anders ;)) (En het liefst was ik heerlijk gaan klagen :') maar verzorgster doet gewoon alles super!)

Dus goede matches bestaan gewoon! Zeker van :) Maar je moet ze maar net weten te treffen!

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 17:51

Ja manege..... Ik sponsor dan liever een meisje die haar eigen paard moet onderhouden dan een manege.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 18:31

Dat snap ik, een eigen paard is vaak vele malen fijner ;)

Maar persoonlijk heb ik iedereen die maar 1x in de week kon, gezegd dat ik dat te weinig vond. (Er zullen er vast wel zijn die dat wel willen hoor ;)) Maar ik heb het idee dat 1x per week te weinig is. Merk zelf ook dat ik nu nog maar 1x per week op stal ben, en dat je het echt wel merkt... (En dat is voor mij ook de reden, dat ik geen 3 mensen zocht die 1x per week komen :') maar 1 iemand die vaker komt).

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:44

Ja dat is waar. Maar ook als ik meer dagen wil is er nix te vinden haha.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:57

Geen idee waar je woont... Maar "hier" (Eindhoven) had ik vooral last van mensen die niets zelfstandig kunnen of rukken/trekken tijdens het rijden :S

En ken nog steeds mensen die hier iemand zoeken ;) (En een hoop 12jarige meisjes die iets zoeken)

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 21:12

nou ik heb ook een advertentie gezet, ben benieuwd wat voor reacties erop gaan komen.... :)

Wendybrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 21:24

Ik woon in hoofddorp. De haarlemmermeer dus, ik denk dat dat er ook mee te maken heeft dat we in de stad zitten.

Ach, ik vind vast snel wel wat.:)

Lovehorses55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 21:37

jammer maar hou de moet er in ik zoek een verzorg/berijd pony niet heel actief aan het zoeken
maar het lijkt me hartstikke leuk.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 12:07

Gisteren rond 23.45 uitgepraat over wat we nu wilden, wat de bedoeling is en wat we belangrijk vinden en wat de mogelijkheden zijn. Belang van paard stond natuurlijk voorop. Goede discussie gehad over wat er te compenseren is en op welke punten we gaan inleveren. (Ja, nog steeds heel cryptisch)

Was even bang dat ik weer op zoek kon naar een andere bijrijdster... (Dan was ik echt gaan huilen ;))

Maarja, rijden is belangrijk om het paard goed soepel te houden, maar veel naar buiten is in onze ogen ook van belang. Dus waar ligt de prioriteit. Het enige wat we nu nog moeten doen is een aantal dingen overleggen met een derde (weer een andere derde ja) omdat wat we willen alleen niet haalbaar is en er nog een paar kleine dingen geregeld moeten worden en dan is iedereen tevreden...

Sorry dat het er zo ontzettend vaag staat ;) maar alles is weer uitgepraat... Soms is het wel goed om weer eens iemand erbij te hebben met een andere mening die toch even weer een ander licht op de zaak schijnt... En die gelukkig eerder "ingrijpt"/actie onderneemt dan wijzelf (als niet fanatieke ruiters ;))

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 12:15

Wendybrian schreef:
Hoi meiden,

Toen ik vorige jaar nog mijn eigen paard had(helaas overleden) had ik ook zo een moeite om een leuke bijrijder te vinden!
Maar nu ik een bijrijder paard zoek voor 1dag per week lijkt er bijna niets te zijn!
En ik ben echt wel berijd te betalen , mee te helpen met binnen en buiten zetten voeren etc,..
Mmm wat gaat er hier mis..

Waar woon je :)

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 12:16

Lianne86 schreef:
Gisteren rond 23.45 uitgepraat over wat we nu wilden, wat de bedoeling is en wat we belangrijk vinden en wat de mogelijkheden zijn. Belang van paard stond natuurlijk voorop. Goede discussie gehad over wat er te compenseren is en op welke punten we gaan inleveren. (Ja, nog steeds heel cryptisch)

Was even bang dat ik weer op zoek kon naar een andere bijrijdster... (Dan was ik echt gaan huilen ;))

Maarja, rijden is belangrijk om het paard goed soepel te houden, maar veel naar buiten is in onze ogen ook van belang. Dus waar ligt de prioriteit. Het enige wat we nu nog moeten doen is een aantal dingen overleggen met een derde (weer een andere derde ja) omdat wat we willen alleen niet haalbaar is en er nog een paar kleine dingen geregeld moeten worden en dan is iedereen tevreden...

Sorry dat het er zo ontzettend vaag staat ;) maar alles is weer uitgepraat... Soms is het wel goed om weer eens iemand erbij te hebben met een andere mening die toch even weer een ander licht op de zaak schijnt... En die gelukkig eerder "ingrijpt"/actie onderneemt dan wijzelf (als niet fanatieke ruiters ;))

Fijn dat het uitgepraat is :)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 12:20

Ja, nu alleen nog actie ondernemen :') Echt... Als het aan mij ligt :$ Maarja... Door de keuze nu, afhankelijk van een ander... (het klinkt nog steeds heel cryptisch ik weet het :$ en het liefst ga ik hier gigantisch lopen zeiken, maar dat is niet netjes :+ maar ben het zo zat!)

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 12:21

Het komt wel goed ! :D