Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lianne86 schreef:Hier is het nog niet zeker, maar als het wat tegen zit... *en ik mag nu geen flauwe dingen typen* maar ik ben gewoon even zwaar gefrustreerd... dus hoop dat ik even wat kan regelen zodat alles gewoon rustig door kan gaan... Iig eerst even rust vinden zelf, want ik ben in een oorlogsbui...
Hoe komt het bij jou Mukkie?
Wendybrian schreef:Hoi meiden,
Toen ik vorige jaar nog mijn eigen paard had(helaas overleden) had ik ook zo een moeite om een leuke bijrijder te vinden!
Maar nu ik een bijrijder paard zoek voor 1dag per week lijkt er bijna niets te zijn!
En ik ben echt wel berijd te betalen , mee te helpen met binnen en buiten zetten voeren etc,..
Mmm wat gaat er hier mis..
Lianne86 schreef:Gisteren rond 23.45 uitgepraat over wat we nu wilden, wat de bedoeling is en wat we belangrijk vinden en wat de mogelijkheden zijn. Belang van paard stond natuurlijk voorop. Goede discussie gehad over wat er te compenseren is en op welke punten we gaan inleveren. (Ja, nog steeds heel cryptisch)
Was even bang dat ik weer op zoek kon naar een andere bijrijdster... (Dan was ik echt gaan huilen)
Maarja, rijden is belangrijk om het paard goed soepel te houden, maar veel naar buiten is in onze ogen ook van belang. Dus waar ligt de prioriteit. Het enige wat we nu nog moeten doen is een aantal dingen overleggen met een derde (weer een andere derde ja) omdat wat we willen alleen niet haalbaar is en er nog een paar kleine dingen geregeld moeten worden en dan is iedereen tevreden...
Sorry dat het er zo ontzettend vaag staatmaar alles is weer uitgepraat... Soms is het wel goed om weer eens iemand erbij te hebben met een andere mening die toch even weer een ander licht op de zaak schijnt... En die gelukkig eerder "ingrijpt"/actie onderneemt dan wijzelf (als niet fanatieke ruiters
)