Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KirstenHorse schreef:Ik zit in omgeving A'dam en het is hier zo moeilijk om een bijrijdpaardje te vinden. Ik snap niet dat er géén bijrijders gevonden kunnen worden door de paardeneigenaren, want er zijn er zát! Word er zo onderhand een beetje moe van.. na een halfjaar nog steeds niks serieus gevonden.
naomi_g1998 schreef:KirstenHorse schreef:Ik zit in omgeving A'dam en het is hier zo moeilijk om een bijrijdpaardje te vinden. Ik snap niet dat er géén bijrijders gevonden kunnen worden door de paardeneigenaren, want er zijn er zát! Word er zo onderhand een beetje moe van.. na een halfjaar nog steeds niks serieus gevonden.
Klopt, maar de meeste zijn dan ook geen goede verzorgers/bijrijders... Als je sommige verhalen in dit topic leest..
KirstenHorse schreef:Ik zit in omgeving A'dam en het is hier zo moeilijk om een bijrijdpaardje te vinden. Ik snap niet dat er géén bijrijders gevonden kunnen worden door de paardeneigenaren, want er zijn er zát! Word er zo onderhand een beetje moe van.. na een halfjaar nog steeds niks serieus gevonden.
Sheran schreef:KirstenHorse schreef:Ik zit in omgeving A'dam en het is hier zo moeilijk om een bijrijdpaardje te vinden. Ik snap niet dat er géén bijrijders gevonden kunnen worden door de paardeneigenaren, want er zijn er zát! Word er zo onderhand een beetje moe van.. na een halfjaar nog steeds niks serieus gevonden.
Ik wil mijn paard best in Amsterdam stallen, maar dan heb ik een bijrijder nodig die zo'n 250 euro in de maand bijdraagt
KirstenHorse schreef:Sheran schreef:
Ik wil mijn paard best in Amsterdam stallen, maar dan heb ik een bijrijder nodig die zo'n 250 euro in de maand bijdraagt
Als je er 175-200 euro van af kan halen dan wel, maar meer dan 75 euro in de maand wordt het helaas niet