Ik heb tot mijn negentiende in de randstad gewoond en 6 jaar pony's daar gehad. Maar Brabant is meer paardvriendelijker qua faciliteiten en ook nog eens een stuk goedkoper. Zou niet meer willen ruilen.
sanne3107
Geplaatst: 01-11-13 23:10
Super leuke Welsh pony en KWPN paard aangeboden ter verzorging.
Onze lieve en betrouwbare Welsh pony vindt het leuk om aan het werk te zijn maar helaas heb ik daar niet voldoende tijd voor. Ze loopt voor het wagentje en onder het zadel. Ze is 11 jaar oud en ongeveer 110 cm. Ze mag mee naar de ponyclub of mee naar menles mits dit uiteraard netjes en verantwoord gebeurt. Ik heb zadel/ hoofdstel en koets met tuig beschikbaar.
Ook heb ik nog een brave oude merrie die het heerlijk vindt om wat vaker gepoetst en vertroeteld te worden. Ze is 18 jaar oud en is 163 cm. Ze is al met pensioen ivm een peesblessure.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een moeder/vader met kind(eren) die een gedeelde passie hebben voor paarden en pony's. Dus bijvoorbeeld dat de ouder er mee kan mennen en het kind op de pony kan rijden.
Ik hoef geen vergoeding te hebben maar zoek wel iemand die eerlijk en netjes met de dieren omgaat.