Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vriendin van mij had wel een gewoon zadel van 15 of 16 inch, maar die shet was 1.05m
ik ga hety opnemen want ik moet dan net naar school 
maar die bedoelde ik wel 

?
want bij ons in stal staat er nog een en die had precies de zelfde maar die is kapot gegaan... maar die paste die ook
Thunder4ever schreef:Ja dat halster Melissa
An is dat hoofdstel bij jullie te koop???? Of bedoel je het halster
zal ze wel leuk vinden om te leren paardrijden
hoe oud is ze
?
op woensdag avond is nou ook weer altijd springen op eurosport, weet alleen ff niet precies hoe laat, deze week was het om 7 uur ofzo, met de samsung cup was dat.
hmppff waarom is het nou geen kerst, dan kreeg ik teminste geld haha, ik ga trouwens een nieuwe cap halen, want die van mij is klote. ik zal effe foto zoeken welke ik ga halen
dat halster hoef ik niet
Miiessy schreef:Ik kijk liever dressuur, vind ik veel leuker... maar dat komt nooit op tv

stelletje macho's. de dekhengst bij pom op stal vond pompano vandaag nogal extra aantrekkelijk, alleen vond pompano dat niet zo leuk
ik vind hem echt mooi
bij piaffe kost hij 60 € geloof ik. 
En het paard moet vertrouwd zijn.
en elke keer vraagt ze of ze mag rijden
dus ik heb aan de eigenaar voorgesteld of ze op hem mag rijden en dat mag
want dat is ook goed voor valentine want hij is egt dik nu
dressuur kan ik niet echt vaak kijken omdat het niet vaak genoeg op komt.

Miiessy schreef:Rafaela; Ze is nu 5 en ze gaat best vaak meeen elke keer vraagt ze of ze mag rijden
dus ik heb aan de eigenaar voorgesteld of ze op hem mag rijden en dat mag
want dat is ook goed voor valentine want hij is egt dik nu
![]()
Ann; wat ik dan ook jammer vind is dat ze ook alleen maar z laten zien... nooit B of L.. das tog ook leuk om te zien? vind ik van wel
ik kan echt niet tegen slaan van paarden terwijl ze goed hun best doen