Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
steinstein schreef:Kom dit topic ook even binnen vallen. Zijn er geen mensen op stal die jullie paard kan bijrijden of dat je stalgenoot iemand kent die een bijrijdpaard zoekt.
Op dit moment heb ik geen eigen paard, maar heb een aantal paarden om te rijden. Heb daar niet om hoeven te vragen, wordt regelmatig gevraagd of ik paarden wil rijden.
In mijn omgeving(Breda) heb ik het idee dat er meer vraag is naar verzorgpaarden, dan bijrijders.
cp112 schreef:steinstein schreef:Kom dit topic ook even binnen vallen. Zijn er geen mensen op stal die jullie paard kan bijrijden of dat je stalgenoot iemand kent die een bijrijdpaard zoekt.
Op dit moment heb ik geen eigen paard, maar heb een aantal paarden om te rijden. Heb daar niet om hoeven te vragen, wordt regelmatig gevraagd of ik paarden wil rijden.
In mijn omgeving(Breda) heb ik het idee dat er meer vraag is naar verzorgpaarden, dan bijrijders.
Ik heb mijn paarden aan huis
Annwfyn schreef:Vandaag is er dus een meisje komen kijken en wat was dit erg..
Ze had alles bij elkaar gelogen (haar rij ervaring), erg zonde.
Ze heeft mijn pony even mogen poetsen, omdat ze er toch waren, maar helaas niet meer.
Ik dacht dat ik niet veel vroeg (basis a.k.a. stap draf en galop beheersen, staat duidelijk in advertentie), maar helemaal geen ervaring hebben...
Maar de stal eigenaar heeft lesjes gegeven en wist nog 2 meisjes die misschien wel bij mij passen..
Eén heeft al aangegeven kennis te willen maken en de ander overlegd nog met ouders =)
Ben benieuwd