Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ladyson schreef:Ik ben eigenlijk actief in het bijrijder gezocht topic, maar dit leek me handig om te delen.. ik heb vandaag een advertentie op marktplaats geplaatst waarin ik een bijrijdster zoek, en hij is geplaatst op pagina 5 van de 7! Ik kijk elke week alleen op pagina 1 om te kijken of er nieuwe advertenties bij zijn gekomen, maar die komen dus helemaal niet op pagina 1 terecht.. wel als je veel betaald denk ik, maar daar zit ik niet echt op te wachten. Bekijk dus niet alleen de eerste pagina maar ook die daarna!
Chouchou schreef:Ladyson schreef:Ik ben eigenlijk actief in het bijrijder gezocht topic, maar dit leek me handig om te delen.. ik heb vandaag een advertentie op marktplaats geplaatst waarin ik een bijrijdster zoek, en hij is geplaatst op pagina 5 van de 7! Ik kijk elke week alleen op pagina 1 om te kijken of er nieuwe advertenties bij zijn gekomen, maar die komen dus helemaal niet op pagina 1 terecht.. wel als je veel betaald denk ik, maar daar zit ik niet echt op te wachten. Bekijk dus niet alleen de eerste pagina maar ook die daarna!
Ja marktplaats is echt super vervelend, ben na een tijdje ook gewoon gestopt daar te kijken omdat je super veel verschillende categorieën hebt (en je dus makkelijk bij de verkeerde kan kijken) en inderdaad de betaalde advertenties vooraan komen. De Bokt Markt heeft dit gelukkig niet, ik zou je advertentie dus ook daar zetten (kan je gelijk research doen naar de mensen die erop reageren).
NesxNas schreef:Zo 80 euro per maand voor een shet! Da's behoorlijk wat! Bij mijn leasepaard zijn er twee buitenbakken, overdekte longeerbak, (grote) binnenbak en solarium, afspuitplaats etc.. Hij kost maar 50 euro per maand!
Hartjeponys schreef:NesxNas schreef:Zo 80 euro per maand voor een shet! Da's behoorlijk wat! Bij mijn leasepaard zijn er twee buitenbakken, overdekte longeerbak, (grote) binnenbak en solarium, afspuitplaats etc.. Hij kost maar 50 euro per maand!
Het verschilt met waar je woont. Voor mij 87,50 per maand: 2 buitenbakken 20x40 + 30x60, 2 binnenbakken 20x40 + 20x60, longeerbak, solariums, warm water, etc, en dat voor 3/4 dagen per week
Hartjeponys schreef:NesxNas schreef:Zo 80 euro per maand voor een shet! Da's behoorlijk wat! Bij mijn leasepaard zijn er twee buitenbakken, overdekte longeerbak, (grote) binnenbak en solarium, afspuitplaats etc.. Hij kost maar 50 euro per maand!
Het verschilt met waar je woont. Voor mij 87,50 per maand: 2 buitenbakken 20x40 + 30x60, 2 binnenbakken 20x40 + 20x60, longeerbak, solariums, warm water, etc, en dat voor 3/4 dagen per week