Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chelle_dora schreef:Ja, maar snap je ook dat het mensen wel af kan schrikken?
Je moet het zelf weten hoor maar ik snap best dat je verzorgpony nummer 50 niet gaat kunnen vinden. Wat ik al zei, infecties, ziektes, et cetera die je fijn van hot naar her sleept.. Nee hoor, bij veel eigenaren kom je dan niet in de buurt.. Als jij mag uitleggen waarom jij er 50 wil, mag de andere partij toch ook uitleggen waarom diegene niet iemand zou willen die er al tig heeft?
Die pony die je op de manege 'verzorgt' tel ik overigens niet mee als 'verzorgpony'... Je bent gewoon een handige menselijke stapmolen voor de manege..![]()
Is goed voor de pony hoor, maar dat tel ik niet mee als verzorgpony.. en als het alleen om verzorgen (wandelen, poetsen, knuffelen) gaat, dan mag je dat vast wel iedere dag doen bij een en dezelfde pony als je goede afspraken maakt met de eigenaar.. Mijn bijrijdster mag iedere dag komen, alleen mag ze niet iedere dag ongevraagd rijden, zo voorkom ik dat m'n pony 2x moet werken op een dag. Maar als zij er heen wil om d'r buiten te zetten en te poetsen moet ze dat lekker zelf weten.. Als ik maar ook af en toe kan rijden
Cynthia82 schreef:Ik vind ook van beide kanten wat te zeggen.
Aan de ene kant zou ik ook graag een verzorgster willen die alleen mijn paard doet, maar aan de andere kant, waarom eigenlijk? Ik heb zelf ook drie paarden en dat mag wel, maar meerdere verzorgpaarden hebben mag niet. Dat is ook wel een beetje krom.
Ik ben overigens nog steeds op zoek naar een leuke verzorgster voor Daisy!