Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ivo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 23:06

Ik heb mijn verzorgpaardje ook via marktplaats gevonden. Heb marktplaats wel een tijdje in de gaten gehouden en niet zomaar op alles gereageerd; ik was een beetje argwanend voor advertenties die er al een lange tijd op stonden. Op een dag stond er een nieuwe advertentie bij en die sprak me direct aan. Gereageerd en het was meteen raak!!

Wiskee

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 17:17

Via kapaza of zo'n zoekertjes site. En je krijgt er erg veel reactie op. Soms wel veel te ver van wat je vroeg maar toch sympathiek dat ze je de kans willen geven.

ponypauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 20:34

Ik heb rondgekeken op Kapaza en daar ben ik mijn verzorgpony tegengekomen. Nu mag ik bij die mensen ook nog op een Fries rijden en twee mini-paardjes verzorgen.

xAmazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 17:19

me 1e snowy (die ik nog steeds verzorg) gewoon langsgegaan. mijn moeder kendde hem al
me 2e otje (verzorg nog steeds alleen hoefbevangen) bij de zelfde mensen, toen het heel goed
ging met snowy hebben ze gevraagd of ik er nog eentje wou doen:)

3e snowy wordt te klein, dus ik een HALF JAAR gezocht, toen was ik net gestopt op de
manege waar ik rijd. nu heb ik er eentje 'gevonden' nouja, ik was niet meer aan het zoeken.
wij hebben een bedrijf thuis, en er was iemand, ik ging naar de paardjes. zei zag dat ik paard rij
dus wij gesprek gehad en ik ga volgende week kijken:)

als je niet meer zoekt vind je het!

beauty1love

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 17:46

ik heb mijn verzorgpony gekregen omdat de vrienden van mijn oma(ja mijn oma)
een pony zochten en toen hebben ze gevraagd(ik kende hun ook wel aardig) of ik toen voor die pony wou zorgen.
het is niet echt de eigen pony van die mensen maar meer een lease pony van vrienden van hun.
en nou verzorg ik haar al bijna 2 jaar en ik zou haar niet kwijt willen(al gaat ze mis over poosje wel weg).

liesje193

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 15:45

via marktplaats kreeg ik in oktober 2009 weer een verzorg pony, helaas werd zij door tijdgebrek verkocht en mocht ik de friezen die ook daar op stal staan verzorgen.

Sandra92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 16:20

Ik heb mijn verzorgpaard gekregen aan de hand van een telefoontje. Zijn bazin had aan de manege eigenares gevraagd of ze nog iemand wist voor marvin. Zodoende kwam ze aan mijn nummer en ik zei natuurlijk geen nee! Het was altijd al mijn droom om hem te verzorgen, ik mocht al wel is in de les op marvin rijden omdat ze weinig tijd had en geweldig was het!!

Siets_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 21:21

Ik had een advertentie op marktplaats gezet, en daar heb ik redelijk wat reacties op gehad. Van die reacties klonk 1 daarvan mij goed in de oren, ik heb een afspraak gemaakt, en zodoende :D

emspa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:13

puur toeval
bij mijn vz shetje werd ik gevraagd en bij mijn vz paard kwam ik met mn vriendin mee en toen mocht ik op dat paard rijden en toen heeft mijn vriendin het gevraagd en toen mocht het!
ik ben er nooit naar op zoek geweest :P

EvaFara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:40

De eigenaar van mijn verzorgpaarden is een mega goede vriendin van mijn oom
en toen ik hem vertelde dat ik een verzorgpaard zorgt zei hij dat hij eens met haar ging
praten. Nog geen week later mocht ik een komen om kenis te maken.
vanaf het eerste ogenblik was ik verliefd. Op een keer was ik bij een vriendin blijven slapen
en waren we van plan die dag erna even naar 'mijn' 3 paardjes te gaan, ik bracht Anges
hiervan op de hoogte en die dag erna stond anges er met Zadel en hoofdstel in de hand
en vanaf die dag kom ik bijna iedere dag rijden ;)

brittx13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:29

Via een vriendin

Sinds afgelopen zaterdag heb ik een verzorgpony (saffier ) en ook nog een pony die ik bijrijd (peppie)

Zijn 2 super lieve pony's!

stephblacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 16:20

ook via marktplaats *D

Selly13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 14:50

Ik zat al 2 jaar lang via Marktplaats en rondvragen te zoeken naar een leuke verzorgpony (D-pony)
Ik had in die tijd wel samen met een andere vriendin, een shetlander Uki, (schimmeltje,ruin) die last had van extreme zomerexceem, bij een man (Gerrit Smit, zal vast wel iemand kennen, man van de paardenschoenen;)) die ook zulke pony's beter maakte, maar omdat hij het dus ook druk had met zn paardenschoenen, reden en verzorgden Amber en ik Uki in onze vrije tijd. Toen Uki helemaal klaar was met zijn zomerexceem (hij heeft nu echt een grote bos manen!) is hij verkocht en kreeg Gerrit een andere bonte shetlander, Bontje, die alleen maar kon liggen, ivm hoefbevangenheid. Amber en ik, 's middags uit school, elke middag met Bontje wandelen, zodat hij weer "leerde" lopen, want Gerrit was al 2 á 3 uur per dag bezig met zn hoeven in het soda te doen etc etc.
Uiteindelijke kon Bontje weer lopen en is ze terug gegaan naar dr eigenaar.
In diezelfde tijd kocht mijn nicht een welshje, Monarch, een schimmelruintje van 9 jaar. Mijn nicht rijdt zelf geen paard, maar kocht hem voor de leukigheid, en ik zou hem mogen rijden, dus ging ik samen met Amber Monarch rijden en verzorgen.
maarja ik groeide natuurlijk ook maar door en uiteindelijk paste ik gewoon echt niet meer op Monarch ;), dus ging ik alleen nog maar mee om te kijken en te helpen.
Tot op de manege opeens een Fjord op pension kwam te staan, en die bokte nogal (zoals Fjorden dat kunnen;) ) En zijn eigenaresse was er nogal bang voor, dus vroeg de manegehouder of ik hem niet een x in de les wou rijden, dus de volgende dag in de les ik op Zorro, eerste bocht lag ik op mn kont ;), ik er weer op, en heerlijk verder gereden, kheb Zorro ong. 3 maand gereden, wat een leuk fjordje! :):) regelmatige bokpartijen, maar na die 1e x er niet meer naast gelegen ;)
De eigenaresse ging verhuizen naar ander provincie en Zorro ging natuurlijk mee, dus weg pony ;S
Maar in de tijd dat ik Zorro reed, mocht mijn vriendin Daphne één keer op Selly (andere pensionpony) rijden, om te kijken wat ze onder het zadel deed, toen de eigenaar vroeg of ik Selly uit wou stappen, wou ik dat natuurlijk wel even ;), aan eind kwam die na mij toe en vroeg of ik Selly niet wou gaan rijden. En daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen ;)
Nadat Jan (eigenaar) op wintersport was geweest, zou ik Selly officieël gaan rijden en verzorgen. <3 En dat doe ik nu al ong. 2½ jaar en nog steeds met heel veel plezier :):)

1topper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 09:11

ik ging gewoon bij de dichtsbijzijnde vragen en direct raak! Het is 3 minuten fietsen vanaf mijn huis :P

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 15:39

Via iemand anders die daar al verzorgde. :)

koekimonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 07:51

Via een vriendin, die was verhuist met haar paard en toen ben ik een keer meegegaan en toen vroeg ze of dat paardje niks voor mij was , wat ernaast stond en toen ben ik die gaan rijden :D

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 15:14

via marktplaats, via hyves
via mijn vrienddin :D en een stal genootje

Bacardyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 16:49

marktplaats

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 17:29

Op marktplaats ken ik helaas niks vinden.
Ik had laast gereageerd stuurt de eigenaar 2 dagen van te voren dat we gingen afspreken af.
Zij ze dat der vriendin der paard ging verzorgen :S.
Denk ik ken je tege je vriendin zegge dat er een verzorgster komt kijken en als dat niks is dan kan jij me paard verzorgen.
Vet jammer maarja .
Dus nu heb ik maar een advertentie op bokt gezet

WizardMustan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 08:13

Ik heb mijn paard gekregen toen ik nog maar 3 maand paardree.
Mijn paard was toen 2 jarige hengst en mishandeld geweest.
Hij heeft ook nog een heel pittig ras : Namib
Ik heb hem gekregen toen ik hem zag in de manege.
Ik vond hem prachtig.
Ik kreeg hem voor mijn verjaardag.
Maar ik kon er wel niet veel mee.
Ik heb hem nu al bijna 2 jaar en nu pas kan ik ermee rijden.

Bonney4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 11:51

mijn moedeer had een pony voor me gekocht, en een half jaar geldeden vroeg ze wil je eennieuw paard.

Ja :D dus nu heb ik Bonney

Lott__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 12:45

Een erf oplopen waar ik wist dat er paarden stonden en zeggen dat ik opzoek was naar een verzorgpony.
Ik had geluk :o
Oh, en voor de andere was het ook niet heel moeilijk. 'baas' opgebeld, gevraagd en nu verzorg ik die pony al meer dan 3 jaar. <3

zoExpres

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 21:47

Nou kijk mijn vriendin heeft een eigen fjord
en daar stonden nog meer paarden en die vrouw
omdat ik op die fjord in keiharde bok galop was blijven zitten
en omdat mijn huidige verzorgpony dat ook wel eens kan doen _O-
vroeg zei mij

Groetjes Cenna , :wave:

GiddyUp_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 18:04

Via kapaza :D
Mijn zoekertje stond er nog geen uurtje op en ik had al antwoord :P

De eigenares ging ook net een zoekertje plaatsen ,maar besloot toch eerst es te kijken of er niemand verzorgpaarden zocht.

Het was eigelijk enkel voor de wintermaanden, omdat ze dan naar het buitenland ging.

Maar nu zijn we al een jaar verder, en verzorg ik ze nog steeds! <3

BenjiLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:09

een paar huizen veder stonden 2 welshjes enb ik ben net een babyface gaan vragen of ik ze mog gaan verzorgen ze wist het nog niet maar later kreeg ik goed nieuws dat ik mocht komen kijken.
ik verzorg ze nu al 2 maandjes