Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikita_Happy schreef:Je mest voor de eigenaren uit, poetst geeft eten, rijdt, als je iets kapot maakt, ja oké tuurlijk betaal je dat dan, maar ik vind het een soort werk, je bewijst de mensen een dienst. Eigenlijk zouden bijrijders eerder geld moeten vragen dan betalen (vind ik dan) Je kunt wel zeggen ga naar de manege, maar daar hoef je niet te mesten, zadels vetten hoeven vn paard/pony doen... Je helpt de mensen echt!
kiimberliiee schreef:Ik vind het raar als je moet betalen... Jij verzorgt hun paard, ruimt te troep op en dan moet je er nog voor gaan betalen ook?!
Ik hoef niks te betalen
Borg schreef:Ik verzorg mijn paard. ruim de troep op...... en betaal 300 Euro!
lars schreef:borg: dat was ook niet het onderwerp het gaat hier om bijrijders/verzorgster die moeten betalen voor het paard van een ander.
Myukii schreef:Tja, ik neem toch aan dat de verzorgers toch niet voor niets geen eigen paard hebbenGrootste oorzaak daarvan zal wel gebrek aan geld zijn - zo ook bij mij. Kan iedereen wel zeggen dat het zoooo verwend is, maar dan neem je toch géén verzorgster als je zelf te weinig tijd hebt voor je paard?
Daar doe je ook niemand kwaad mee, verzorg/bijrijdpaarden zijn er op het moment meer dan verzorgsters/bijrijdsters, dus er zullen toch nog wel mensen zijn die wél het nut van een verzorgster in zien, en daar geen geld voor hoeven