[Centraal]Stel hier je verzorgpaard voor! (MAX 2 foto's!!!)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xloesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 21:33

hoi

dit is Amigo hij is een ruin van 17 jaartjes oud en heeft artrose
maar hij kan nog alles een galopje zit er ook nog in
Afbeelding
Afbeelding

en dit is Ronin een hengstje van 2,5 jaar oud en moet nog worden ingereden
Afbeelding

kus. loes

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:32

hoi
ik heb 3 verzorg paardjes.

dit is martina een 14 jarige kwpn merrie
ik rij haar denk 3 jaar alweer.
Ze heeft atrose maar ze is nog zo gek als een deur. We doen meestal aan dressuur in de bak en ze staat ook wel eens voor de kar.
Afbeelding
Afbeelding

Carmen is het veulen van Martina
Carmen wordt eind feb. 2 jaar. Het is een merrie. Ze is een heel braaf paardje voor haar leeftijd, alleen een ontzettende smeerlap
Afbeelding

Holly is de grasmaaier van stal. Een 11 jarige merrie. Ze komt uit een natuurreservaat en kende helemaal niks. Nu is ze zo mak als een lammentje. Ze gaat vaak los in de bak samen met carmen
Afbeelding
Afbeelding

xvanity22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 19:13

Meet Noa:

Afbeelding
Ik verzorg haar nog niet zolang, Sinds 16-01-2009. Maar ik was daarvoor ook al een paar keer mee geweest met een vriendin van mij want er staan namelijk 2 paardjes daar en zij doet dan de andere verzorgen :) Ze is nu 3.5 en dus een halfjaar onder het zadel. Die vriendin die de andere verzorgt heeft haar ingereden. Het is echt een knuffeltje, Maar je moet niet achter haar gaan staan want dan krijg je een trap. :+ Verder heb ik niet echt wat over haar te vertellen :P Ja ik 2 x in de week naar haar toe soms wel vaker. ;)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 19:15

Nouja ook Ramona dan :D

Naam; Ramona
Ras; Welsh X Connemara
Leeftijd; 14/15
Hoogte; 1.42
Ik verzorg haar een jaar nu :D

Afbeelding
Afbeelding

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 03:23

hey,

ik zag dat mijn onderwerp nog een ex verzorg paard in stond.

ik verzorg nu een jaartje een groninger merrie van ong. 13 jaar oud.ze is ong. 1.68m en hoop dat ik haar nog lang kan blijven doen.
ze wilt graag voor je werken maar is wel een tikje lui.. en ze kan af en toe haar zin wel eens door proberen te drammen.
maar ze is echt super lief.. en kon geen beter verzorg paard wensen

haar kleur is rood sabino. (voor degene die denken wat voor kleur heeft ze)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 12:49

Dit is Emmy.
Emmy is 8,5 jaar oud.
Ik doe haar sinds 3,5 jaar en mag eigenlijk alles met haar doen.
Ik rijd alleen op mooie dagen met haar en alleen maar heel erg licht vanwege een oude vleeswond (ze is van de slacht gered toen ze 4 jaar was).
Emmy was bedoeld als fokmerrie, ze heeft 3 veulentjes gehad alleen haar tweede veulen is overleden ;(

Ik moet er binnenkort waarschijnlijk mee stoppen omdat ik dan een vaste baan heb en dan echt geen tijd meer voor haar heb |(
Ik zorg er dan wel voor dat ze genoeg gedaan wordt door mijn nichtje en desnoods door nog iemand.
Ik ga natuurlijk nog wel heel erg vaak langs om bij haar te kijken en haar te knuffelen.

Afbeelding

Afbeelding

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:45

dit is mijn Vp

naam: Naomi
leeftijd: 5 jaar jong
geslacht: Merrie
ras:????
stokmaat: ongeveer 1.40

ze is superlief ook met rijden heeft dan ook wel is aparte streken maar geen gemene ze is helemaal gek van eten zoals de meeste pony's :P :D maar ze kan ook heel goed knuffelen :+

Afbeelding
Afbeelding

maaikedewit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 10:54

ik heb 2 verzorgpony's: dit is micha, een merrie van 16, welsh schimmel. ze houd erg van springen
Afbeelding

Dit is boy, een shetlander, een ruin(L)
Afbeelding

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:44

miekelover schreef:
dit is martina een 14 jarige kwpn merrie
ik rij haar denk 3 jaar alweer.
Ze heeft atrose maar ze is nog zo gek als een deur. We doen meestal aan dressuur in de bak en ze staat ook wel eens voor de kar.

Wat grappig, zo heet ik ook :D

Ik zal ook mijn verzorgpaardje voorstellen, ik verzorg hem nu vier jaar. Het is een Gelderse ruin, ik krijg een keer per week prive les. En kom verder enkele keren per week langs om te poetsen, water bij te vullen en andere dingetjes te doen. De eigenaren doen er verder niets mee, dus het is een soort eigen paard zonder de kosten :P

Ik ben nu drie jaar met NH bezig, en hij is daardoor echt met sprongen vooruit gegaan ( al waren de sprongetjes wel klein ) Hij is ongelofelijk koppig en star maar een schat van een beest!
Afbeelding

Afbeelding

SjakieXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 13:46

Dit is mijn verzorg-welsh Romario, tis een schat van een beest maar heeft een eigen wil. Ik verzorg hem zo'n 2 maandjes. We doen vaak lange lijnen.
Afbeelding

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 00:35

Laat ik even mijn lief mannetje ook maar even voorstellen :9, een ruintje van 9 genaamd Thor waarvan ik het ras niet weet _O- Thor werd 2 jaar bereden door zijn vorige eigenaren, daarna werd hij voor 4 jaar in een weiland gezet en sinds enkele weken staat hij bij m'n andere 3 verzorgpony's. Ik ben er zeker van dat ik van dit mannetje nog veel zal leren, want hij test me nu al 3 weken lang :\ Ik hoop dat ik nog lang op hem mag rijden, want volgend jaar zou ik graag wedstrijden met 'm gaan rijden. Maargoed, dat is nu nog een droom :z Ziehier, my sweetheart!

http://i44.tinypic.com/288crye.jpg

De eerste foto's van hem zijn weg.. laptop was een keertje gecrashed. Dit is trouwens een foto van de eerste keer op Thor. Mijn slachtoffer heeft zelden zin en is nu op vakantie. Dus het word 2 keer rijden zonder enige foto's.. Tenzij de eigenares mijn spiegelreflex eens wilt uittesten en ik haar dan vraag of ze foto's wilt nemen terwijl ik rijd +:)+

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:52

mijn favo van de 9 is E-tje;

Afbeelding
Afbeelding

en voor de rest moet je maar ff in m'n profiel spieken :D

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:23

Mijn lieve verzorgshet Juffie! :D

Afbeelding
Afbeelding

schen366

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 22:25

Dit is mijn verzorgpaard

Herrie
Kwpn
vroeger ZZ gelopen
Nu rij ik hem gewoon dressuur
hij is een ruin van 21 jaartjes
Hij is nog top fit en heel erg betrouwbaar.
Ik ben heel erg blij met hem

Foto:

Afbeelding

ik op herrie:

Afbeelding

XXX