Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLions schreef:CharxHebe schreef:hahaha ik heb gisteren mijn eerste 2 punten in de f10 binnengesleeptdus dat is ook wel een plekje in brazilië waard over 4 jaar
Waarom ben je gestopt dan?
Ik ging KNHS rijden.
CharxHebe schreef:improud schreef:Pffft. Ik ben ook de hele dag bezig, en op zoek nr gratis paarden spullen. kijk mijn advertentie's maar . pffft.
Maar eerlijk gezegd, ik heb nooit iets van die manege wedstrijdjes en dingen meegekregen..
Maar wat zegt F3 voor niveau? Mij eerlijk gezegd helemaal niks.. Waar kan je dat mee vergelijken?
Moet je daarvoor tempowisselingen kunnen maken? of wijken?
improud schreef:CharxHebe schreef:
Maar eerlijk gezegd, ik heb nooit iets van die manege wedstrijdjes en dingen meegekregen..
Maar wat zegt F3 voor niveau? Mij eerlijk gezegd helemaal niks.. Waar kan je dat mee vergelijken?
Moet je daarvoor tempowisselingen kunnen maken? of wijken?
f6 of f8 (weet niet meer precies welke) kun je vergelijken met een B-proef, Ik rijd nu f10 en dat kun je vergelijken met een lichte l1 proef alleen nog zonder wijken en vanaf f10 moet je je hele proef doorzitten. Vanaf de f11 komt het wijken erbij.
De f3 is gewoon wat figuurtjes rijden en één rondje galop op elke hand over de hoefslag heen
Nicky84 schreef:Misschien ook een tip naast de al gegeven tips (adv.marktplaats en briefjes ophangen enz.). Gewoon rustig afwachten en er niet teveel mee bezig zijn (hoe lastig dat ook is). Je loopt er vaak tegenaan als je het niet verwachtIk spreek uit ervaring