mandylfmarca schreef:even snel globaal weer doorgelezen.
?@Ayasha ik word nogal pissig om jou antwoord.. ik heb genoeg geld entijd om mijn paard te kunnen onderhouden als je dat maar weet!
als iemand zonodig wilt bijrijden en dan gratis waarom gaan ze niet op een manege lessen? daar betaal je immers ook 10 euro voor een uurtje....
een betalende bijrijder vind ik zelf dus mijn MENING dat ik daarmeer van op aan kon, je wist dus zeker dat ze kwamen..
even voor de duidelijkheid.
ik zoek GEEN bijrijder meer, dit was van m'n OUDE paard. aangezien ik een beetje gek werd van bijrijders die mijn spullen+paardje sloopte, was ik na 2 jaar gestopt met bijrijders.
en het valt me ook op sinds ik een nieuwe haflinger heb gekocht krijg ik ineens veel reacties van jonge meisjes die willen bijrijden!

mandylfmarca schreef:Nee, dit was niet voor m'n 3 jarige dit was voor m'n 14 jarige kwpner die ik heb moeten verkopen doordat ze zo was veranderd jammer genoeg ook door der te laten rijden door bijrijders, ik vroeg me dit gewoon af aangezien ik een zeér leuke 7jarige ruin op het oog heb waar je zeer goed de sport etc in kan gaan! En me dit toch een zeer leuk bijrijdpaard lijkt? ik koop hem ook niet eerder dan ik een bijrijder heb, ik wil niet dat het zo moet worden dat ik geen bijrijder voor hem kan vinden en wegens financien beide weg zal moeten doen.
onthoud wat je schrijft voor je pissig wordt trouwens.