bij-lees-ze li haha ja jans, ik moet echt is gaan oefenen maar ja heb t echt heel druk met school laatste tijd, ben al 2 dagen niet bij mijn paarden geweest
Kat wat moet ik daar voor voorstellingen bij krijgen? Bewerkte teletubbiemuziek? Ik krijg spontaan zin om te Wii-en
jij ookal jans nouja, mn ouders zijn nu tv aan het kijken maar soms zijn mn pa en broer aan het tennisen oid.. nou je lacht je wezenloos en we hebben wario nogwat iets en dan moet je dansen en hoela-hoepen nou je komt niet meer bij had laatst de cam aanstaan bij eline toen ik ging Wii'en
zondag is pas de deux.. een een vriendin van me gaat als teletubbies.. alleen die kan geen muziek achter elkaar zetten enzo dus dat was mijn taak .. nu mn eigen
Brig, de Wii is de nieuwe nintendo daarop spelen is in de volksmond gedoopt tot wii'en Bij ons staat de wii op mn broertjes kamer, dus daar kom ik niet zo vaak
Brig. gave foto's!Haha Liz illegaal met autorijden .Ik wil ok wii'en .paOlien op bokt ff gezellig hier
Olympia schreef:chipies, jammie.. wat voor chippies?[***] ben jij trouwesn goed met foto's bewerken?? Heel goed zelfs volgens velen Ik had Katjang Nootjes Nu stink ik naar knoflook