Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mdominique schreef:Ik snap dat nooit dat je niet zou komen als het regent want in een stal ben je toch binnen en sommige hoeven maar 5 minuten te fietsenIk ga ook gewoon door weer en wind erheen want als ik er ben vind ik het super leuk
chelle_dora schreef:Tja, toen mijn pony 3 kwartier fietsen verderop stond moest ik er toch ook nog steeds heen, ook al regende het?Verzorgpony of eigen pony maakt wat dat aangaat niet uit in mijn ogen, je hebt die dag toch verantwoording voor het dier op die dag?
Je kiest er zelf voor om een verzorgpony op een half uur fietsen te kiezen; ook met slecht weer
Limitless schreef:chelle_dora schreef:Tja, toen mijn pony 3 kwartier fietsen verderop stond moest ik er toch ook nog steeds heen, ook al regende het?Verzorgpony of eigen pony maakt wat dat aangaat niet uit in mijn ogen, je hebt die dag toch verantwoording voor het dier op die dag?
Je kiest er zelf voor om een verzorgpony op een half uur fietsen te kiezen; ook met slecht weer
Ja snap ik, zeg ik ook niks over verder. Maar ik vind dat ook meer dan normaal, maar ik wilde gewoon zeggen dat niet iedereen dood gaat van een druppeltje regen