gaat ook steeds beter met mn knolleke

Hebben ondertussen al een keer les gehad van mijn eigen instructie, en sinds dien loopt ze zoveel fijner! Gaan echt met sprongen vooruit! (moest dit eventjes delen

xxx
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hartjeponys schreef:Fijn zeg! Loes1996, en wat leuk horselove456 dat je en lease paard hebt
Hier lijkt het alleen maar slechter en slechter te gaan telkens teleurstellingen.... Pfff vind het moeilijk zeg
Elise_0o schreef:Moet zeggen dat ik het jammer vind als ik lees dat mensen alleen maar willen rijden.
Ze schrijven in hun advertentie een heel groot stuk over wat ze willen (eisen) qua rijden en dan bijna niets over het verzorgen van het paard en waarom ze graag een Verzorgpony willen.
Zo iemand komt dus echt niet bij mijn paard in de buurt. Het verzorgen zou op nummer 1 moeten staan en daarnaast komt het rijden, jammer dat het bij veel mensen andersom is.
love_horse1 schreef:Ja als mensen met eigen paarden kan je elke dag naar je paard, maar ik heb geen eigen paard dus. , dus dacht ik laat ik er nog een nemen omdat ik vaker bezig wil zijn met paarden/rijden/ en de verzorging En 2 x per week naar mijn verzorgpony op de manege ga en 1/2 x per week naar men shet.
Wil ik er graag nog 1 ! , want ik heb geen eigen paard
Dus ik begrijp het probleem niet... Dat sommige mensen nou wel eigen paarden hebben
edit