Even iets van me afschrijven 
Een weekje geleden was er hier een meisje goed aan het posten, zoekende naar een verzorgpony. Het meisje is nog maar 12 en ik las haar berichtjes (die in totaal verkeerde topics stonden etc.).
Dus ik dacht: laat ik haar helpen. Aangezien wij hier allemaal op zoek zijn geweest naar een verzorgpony en we allemaal moeite moesten doen.
Ik heb voor haar een nette advertentie gemaakt op marktplaats (inmiddels verwijdert, lees verder) met daarin haar naam (geen achternaam), woonplaats, leeftijd, ervaring en e-mail adres. Ze was hier super blij mee en vertelde dat ze iedere dag wel 3 reactie's kreeg maar helaas waren het allemaal geen geschikte.
Zojuist zij ze dat er een kinderlokker had gereageerd, het was een beetje een onduidelijk verhaal, hij had tegen haar op msn gezegt dat hij 2 verzorgpony's had, maar 'dat maakte niet uit', en toen het meisje vroeg hoe hij heette, had hij ook geantwoord 'dat maakt niet uit'. Ze had haar adres aan hem gegeven (wat ze nóóit had moeten doen). Ze zei dat ze bang was, en dat morgenvroeg haar moeder weg was en ze alleen met haar zusje naar school moest. En ze bleef maar typen: help, ik ben bang.
Ze zei dat ze het tegen haar moeder had verteld, maar die antwoordde: 'ik had je toch gewaarschuwd!'
sorry hoor, maar wat voor moeder ben je als je kind huilend verteld dat ze zo bang is.
Ik denk en ik hoop dat het meevalt, het was ook niet duidelijk waar het meisje uit op maakte dat deze meneer een kinderlokker zou zijn. Het is een enorme fout geweest dat zij haar adres gegevens heeft gegeven, want uit de advertentie kon hij deze niet hebben gehaald, agz. hij alleen een voornaam + woonplaats had.
Ik weet niet goed wat ik hiermee aan moet, is het nu mijn schuld dat het kind zo bang is? Had ik die advertentie niet moeten plaatsen.. En wat als er echt iets gebeurt?