Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Marlis schreef:Ook iemand die spaart voor een eigen paard weer nou blijf dan maar weg. Ik wil een vast iemand en niet iemand die nu al weet zodra het kan te stoppen en met een eigen verder te gaan.

Misschien zeg ik over een jaartje ook wel, ik vind het hartstikke leuk maar nu wil ik m'n pony weer 5 dagen per week zelf kunnen rijden. Maakt mij dan ook evenmin een slechte eigenaar, als het jou een slechte bijrijdster zou maken
Op de lange termijn vind ik het geen criterium. Op de korte termijn wel. Jolliegirl schreef:Marlis schreef:Ook iemand die spaart voor een eigen paard weer nou blijf dan maar weg. Ik wil een vast iemand en niet iemand die nu al weet zodra het kan te stoppen en met een eigen verder te gaan.
Dit kán je toch niet van iemand verwachten?
Dan denk ik al: Als jij zo'n eis stelt, doeeeii....
Evenals in mijn situatie: Ik ga verhuizen dus zal moeten stoppen met pony t.z.t...
Wanneer dit zal zijn, weten we nog niet... Iig dit jaar nog..
Ik ga wat nieuws zoeken in omgeving Alblasserdam.

(normaal lees ik alleen)
Was niet meer op zoek, eigenlijk helemaal klaar mee om 'bijrijder' te zijn. Toen van een oude kennis een berichtje gekregen of ik haar paard wilde rijden omdat zij nu zwanger is. Ben een paar keer geweest en verkocht!
Hij is wel een beetje groot, 1.78 (ik 1.64
) maar super braaf.. 21 jaar en vroeger Z gelopen.. en erg lief!
Ik blij, baasje blij, paardje blij!
mijn hemel!!