Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
myk_en_shant schreef:Tja, ik vraag me al jaren af waar ze gebleven zijn. Heb helaas heeeeeeeel veeeeeeel verzorgsters / bijrijders meegemaakt die zodra het maar iets tegenzit, zoals het weer, dat ze gelijk afhaken.
En dat ze geen ruggengraat hebben.
xkathy_love schreef:Ik betaal €35,- per maand voor 3/4 dagen in de week, naar mijn ervaringen tot nu toe ben ik heel vrij wat ik met mijn verzorgpaard mag en kan. De dagen dat ik er ben lijkt het een beetje een eigen pony ondat je kan gaan en staan waar je wilt en wanneer je wilt en dat vind ik persoonlijk heel fijn! Mijn verzorgpaard staat op een doe het zelf stal dus je bent wel ff bezig maar ik heb wel het idee dat dit een mooie voorafgang is voor misschien ooit een eigen paard, want zo krijg ik een veel beter beeld van alle kosten enz (eigenaar verteld me altijd wat het gekost heeft als hoefsmid/DA etc is geweest) en dat je er helemaal niet zoveel tijd voor hebt als dat je altijf dacht...
Sees schreef:xkathy_love schreef:Ik betaal €35,- per maand voor 3/4 dagen in de week, naar mijn ervaringen tot nu toe ben ik heel vrij wat ik met mijn verzorgpaard mag en kan. De dagen dat ik er ben lijkt het een beetje een eigen pony ondat je kan gaan en staan waar je wilt en wanneer je wilt en dat vind ik persoonlijk heel fijn! Mijn verzorgpaard staat op een doe het zelf stal dus je bent wel ff bezig maar ik heb wel het idee dat dit een mooie voorafgang is voor misschien ooit een eigen paard, want zo krijg ik een veel beter beeld van alle kosten enz (eigenaar verteld me altijd wat het gekost heeft als hoefsmid/DA etc is geweest) en dat je er helemaal niet zoveel tijd voor hebt als dat je altijf dacht...
En jou zou ik dus direct inlijven als bijrijder als ik er eentje zocht. Wat een topinstelling.
myk_en_shant schreef:Toen nog niet, sinds ik verplichtt les bij mij afnemen ingezet heb is het al iets beter geworden.
Eerder was het bij mij gratis verzorgen en rijden. Sinds ik zzp'er paardrij-instructrice ben, heb ik dit overgezet naar les afnemen.
Ook om er voor te zorgen dat mijn paarden niet " verpest" worden.
Dus ze betalen bij mij de lessen en niet het verzorgen en bijrijden.
Anke schreef:Echter heeft ervaring me helaas geleerd dat ik beter egoïstisch kan zijn en lekker alleen genieten van dat wat ik heb. Want het willen delen, heeft me alleen ergenis en frustratie geleverd.
myk_en_shant schreef:Tja, ik vraag me al jaren af waar ze gebleven zijn.
Zodra het maar iets tegenzit, zoals het weer, dat ze gelijk afhaken.
En dat ze geen ruggengraat hebben.