En ik lees weer mee hier. Ben sinds gisteren verzorgpaard-loos... Ik paste niet meer op haar en de klik was er ook niet echt, daarbij werkt school ook niet echt mee. Ben niet op zoek, maar mocht er iets op mijn pad komen sla ik het niet zomaar af.
En wat vinden julie van mij advertentie In mijn onderschrift
shawney123
Geplaatst: 20-10-13 14:25
joann123 schreef:
En wat vinden julie van mij advertentie In mijn onderschrift
Ik vind het een goede advertentie maar ik zou meer foto"s erop zetten waar je doet paardrijden en niet alleen waar je Aan het stappen bent, verder denk ik dat je wel nog te jong bent voor een Verzorgpaard de meeste mensen zoeken iemand die wat ouder is ( vast niet iedereen)
Ik zou je advertentie zo laten joann123 en foto's en filmpjes kan men altijd om vragen. Vind dit een hele nette foto die erbij staat, en het is niet zomaar een beetje stappen maar over een bruggetje heen.. Leeftijd.. ach ik wilde ook geen jonge meid bij mn pony en nu rijdt er een van 13 mee
Ik woon in Berkel maar ben helaas geen 16.. Anders had het me wel leuk geleken! .
KimW
Geplaatst: 23-10-13 18:39
Ook ik ben op zoek. Ik ben zelf echt gek op paarden en ben er nu wel aan toe. Maar hier in Twente zijn een heleboel knollen, maar mensen die verzorgers zoeken? Hó maar!
Wow ik ben even heel blij! Er was een advertentie over een volledige lease, dus bijna een eigen pony... Ik ga er morgen met mijn moeder over praten hopelijk is het een goed idee. Een eigen pony zit er namelijk echt niet in. Dit betekend wel dat ik mijn manegelessen moet opgeven maar ik heb het er voorover!
dinniee
Geplaatst: 29-10-13 08:25
Romyv schreef:
Is er hier iemand omg Goes die ervaring heeft met jonge paarden en mijn friese merrie wilt rijden?