Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
"helaas" was mijn paard die dag erg braaf, terwijl ze ook zéér stoute dagen heeft, dus ik heb niet echt kunnen beoordelen of het op stoute dagen ook goed zal gaan. Deze week komt ze weer dus hopelijk toont mijn paard dan ook haar andere kant.. 
Dus dat zal ook niet meewerken haha.
Dus die zal ik zo ook eens een berichtje sturen. Maar eindelijk een keer niet een naar gevoel over een potentiele bijrijdster.. Mag ook wel een keer
Ik hoop van wel, 't is een leuk meisje en past ook wel goed bij te paard
Ik krijg nu echt 3 of 4 mailtjes per week van mensen die op de advertentie reageren, haha.

Ladyson schreef:Ik was zo superblij met haar, ik vertelde iedereen altijd heel trots dat ik echt een topverzorgster had. Ik kan het zo niet begrijpen![]()
chelle_dora ben benieuwd!
jets, spreek jij echt een proefperiode af? hoe lang is die periode dan? ik kan dat "systeem" eigenlijk niet
. Zo kan diegene dus kijken of ze het leuk vindt en wij ook. Vind het zelf wel heel fijn, omdat je diegene dan echt kent voordat je haar alleen laat met de paarden
.

Al een flinke tijd met vlagen actief opzoek naar een bijrijder voor mijn grote reus, helaas tot nog toe geen succes... Merk heel erg dat de mensen die tot nu toe zijn langsgeweest verwachten dat je er zo opstapt en wegrijd, en redelijk veel eisen stellen... Ben echt niet de minste en denk dat ik best veel aanbied en weinig vraag. Zal even wat over ons vertellen 
Paardlief is een 8 jarige KWPNer genaamd Armani, 1.75m hoog, tot Z dressuur afgericht en een goede springer, maar deze zomer vakantie gehad en dus weer in opbouwende fase, lief maar snel buiten en schrikt nergens van. Toch wel een dier met een flinke handleiding, meneer wilt namelijk niet werken voor vreemden en word je hardhandig, onrustig of boos, dan doet hij het al helemaal niet meer. Dus een paard waar voor gewerkt moet worden en je niet zo op weg rijd.... Ben op zoek naar iemand voor 3 dagen, mag eigenlijk alles met hem doen, ook starten en zo, vraag wel een bijdrage.
Mwa valt mee, vrijdag komt een vriendin die net haar eigen pony heeft verkocht langs om te kijken, voor de rest nog een paar geweest maar veelal berichtjes van meiden onder en rond de 15 en vind dat toch wel link met m'n grote sterke reus...