Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shawney123 schreef:Oké nou weer opzoek naar een leuk Verzorgpaard/ bijrijdpaard markplaats lijkt me geen goeie optie trek volgens mij de verkeerde mensen aan kan ook aan mij liggen hoormaar een klasgenoot van mijn zus heeft ook 2 paarden dus ze zou vragen of ze iemand nodig heeft nou wou ik dat de vakantie al voorbij is maar geduld wordt beloont .. Pff
NesxNas schreef:shawney123 schreef:Oké nou weer opzoek naar een leuk Verzorgpaard/ bijrijdpaard markplaats lijkt me geen goeie optie trek volgens mij de verkeerde mensen aan kan ook aan mij liggen hoormaar een klasgenoot van mijn zus heeft ook 2 paarden dus ze zou vragen of ze iemand nodig heeft nou wou ik dat de vakantie al voorbij is maar geduld wordt beloont .. Pff
Van marktplaats heb ik ook allebei mijn verzorgpaardjes gekregen. Gewoon normale mensen hoorNeem voor de zekerheid wel je ouders mee
shawney123 schreef:NesxNas schreef:
Van marktplaats heb ik ook allebei mijn verzorgpaardjes gekregen. Gewoon normale mensen hoorNeem voor de zekerheid wel je ouders mee
Ik zeg ook niet dat er geen normale mensen zijn maar lijkt net alsof ik geen Verzorgpaard/ pony verdien langer dan 2 weken pff nou hopen dat iemand reageert
shawney123 schreef:NesxNas schreef:
Ik zeg ook niet dat er geen normale mensen zijn maar lijkt net alsof ik geen Verzorgpaard/ pony verdien langer dan 2 weken pff nou hopen dat iemand reageert