Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Melisjee schreef:biw
leuk topic he
Robin__ schreef:Foto's D!
rivanalover schreef:Daar hangt ze volgens mij wel hoor..Ziet er verder netjes uit!
Robin__ schreef:Leuke foto's D, Ze moet inderdaad nog wat actiever, Misschien is het een idee, om een langere zweep te pakken, zodat als ze gaat hangen, je meteen reactie kan geven zonder dat je je hand moet verplaatsen.
Verder netjes!
veronalover schreef:nog iets te vertellen?
ja, ik!Gisteren dan familiedag.. en Corina gehaalt voor die kinderen.. en er lagen allemaal
fisbee's en voetballen enzo.. ze vond het niet eng als die bij haar kwamen ofzo (dat was al
heel fijn) en toen kreeg ze een frisbee tegen haar borst aan en ze ging omhoog.. ik had een
knoop in de teugels gelegt dat ze daar niet in zou gaan staan.. alleen nou was die lus om
hoor rechtervoorbeen gekomen waardoor heel het hoofdstel strak werdt getrokken, en het
bit helemaal uit haar mond was.. Ik snel het meisje eraf gehaalt (gelukkig was ze niet gevallen)
en Richelle was de teugels van elkaar aan het halen.. Corina los.. even van het halstertouw
een halster gemaakt.. en mocht ze even bij komen van de schrik en wat grazen..
Richelle en ik stonden helemaal te trillen..Gelukkig was er niets kapot en ze had nergens
last van naderhand..
Toen nog even die kinderen erop en we gingen naar huis.. even over het zandpad en ik op
mijn fietsje erlangs.. (ik heb kilometerteller) en Richelle op Corina galoperen en ze reden
34 kilometer per uur.. naderhand nog even in de berm 36 kilometer per uur en ik kon ze niet
meer bij houden dus ze gingen nog harder!!! dat was echt KEI GAAF!!
Annn schreef:leuk hoor D
zt je fotograaf niet een beetje te lang ?
veronalover schreef:Annn schreef:leuk hoor dirkje
zt je fotograaf niet een beetje te lang ?
bedoel je de beugelsmijn maat, hè !!