Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rockey schreef:Even een vraagje hier , zouden jullie mijn advertentie nog aanpassen die ik gisteren heb geplaatst?
MariekeS_ schreef:rockey schreef:Even een vraagje hier , zouden jullie mijn advertentie nog aanpassen die ik gisteren heb geplaatst?
Om eerlijk te zijn heb ik bijna staan stampvoeten omdat je niet in de buurt woont![]()
Ik vind het een heel sterke advertentie en eerlijk is eerlijk, je hebt ook echt wat te bieden...
Ik denk dat je echt wel een fijne amazone kan vinden met deze advertentie. Wellicht ook eens rondvragen op rijvereniging en ponyclub. (Qua ponyclub bedoel ik dan de oudere meiden 16/17/18 die een chique potje sturen en ambitieus zijn)
Qua bijdrage vind ik persoonlijk €50 een perfect bedrag, tenzij het paard/pony in kwestie een waanzinnig leerpaard is of de faciliteiten super zijn.
€50 is net genoeg om serieuze mensen aan te trekken en inderdaad wat extra onkosten te dekken. Meer vind ik al gauw lijken alsof de eigenaar financieel afhankelijk is van een bijrijder en dat zou in mijn ogen niet zo moeten zijn...
Kwam ooit een advertentie tegen voor 1-2x in de week, recreatief B/L paard en €200,- p/maand bijdrage...tja...