Haha mijn les ging ook niet zo super vanochtend. Eerst zat ik op zo'n plank die heel moeilijk doet met nageeflijk rijden enzo, maar hij is wel heel leuk haha Maar toen viel er een meisje in mijn les van een pony af, die af en toe écht gek in z'n hoofd is. En toen moest ik daar op haha, en dat was wel leuk! Hij kwam alleen aan het einde van de les nog omhoog, omdat er een kindje liep te gillen
och ze hefet vaker dan gaat het rijden een dag of 2 geweldig en de keer daarna kun je het vergeten. mevrouwtje was in de binnenbak al aan het etteren door telkens de andere kant op te gaan en mijn hulpen te negeren. toen kreeg ik het geweldige nieuws dat ze net vandaag, net nu ik 5 minuten bezig was met rijden, de binnenwand van de binnenbak werd vernieuwd. dus moest naar buitenbak, eenmaal daar, begin te draven mevrouwtje gaat er vandoor, bokt bokt bokt. eindelijk stil gekregen en hopa andere kant aan de beurt, struikelt mevrouw en Rafraîchissante word op der nek getrokken ben wel blijven zitten hoor
en daarna was mijn Pombeer toch weer zo lief nar 10 x ervandoor gaan der was vandaag bij mevrouwtje pombeer geen houden aan.
Sja. Paarden hebben nou eenmaal hun dagen hea. Ik had t gister met Lonan ook buiten. Alles eng vinden. Trekkers (beide kanten vd weg stond er 1) Kisten die er al stonden .. Hij wilde de verkeersdrempel niet af . * Sukkel.. Tja en hij wilde alleeeen maar hard
mjah weet ik ook wel maar is gewoon dom want ze hefet het best vaak en dan is ze ook nog es moeillijk stil te krijgen, want als mevrouw wilt rennen dan rent zij, of je het wil of niet, maar ze rent dan zie je der ook echt zo denken
mja daarna is ze toch wel zo'n schatje en is het meestal gelijk vergeven
vooral niet als ze zo uberlief kijken en net zo zacht als een konijntje zijn mja op dit soort momenten vind ik het niet gek dat alle verzorgters van hara ermee gestopt zijn en dat ze maar weinig reacties op der advertentie kreeg ochjaah ze zou me nooit expres erafgooien maar vandaag was dat volgens mij toch haar plan zo voelde het wel mwuahaha ik had ook echt het gevoel dat ik eraf zou donderen vandaag