Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chelle_dora schreef:Ik zeg niet dat het paard uit z'n stal gejat zal worden. Zeker van een volwassene verwacht ik wel dat zoiets niet gebeurd.
Maar krijg eigenlijk continu dat soort mailtjes.. Dan geef ik de richting aan waar ze staat en dan is het nog 'ja maar ik wil eerst weten op welke stal ze staat'. Hoezo, ben je ergens niet welkom dan vraag ik me af..![]()
En een volwassene zal er niet zomaar staan maar je moet de kleine kinders te kost geven die dan ineens voor de box staan om met hun 'verzorgpony' te knuffelen. En ik krijg dat dan vervolgens op m'n boterham want het is mijn pony en dan wordt er ook niet gehouden aan de stalregels kan ik me zo voorstellen. Ik ben daar gewoon heel voorzichtig mee... En zie het dus ook niet als toegevoegde waarde om exact te weten op welke stal m'n pony staat zonder jezelf fatsoenlijk voor te stellen..Lengte en gewicht en wanneer je de pony wilt doen. Ja prima.. Zou je niet eerst aangeven wat je kan en wat je verwacht?
![]()
Soms heb ik het idee dat mensen het als een pony zien die af te huren is op commando..
chelle_dora schreef:Lanphis; ja vreemd he
Vorige bijrijdster ook.. ja ik kan dinsdag wel langskomen.. Terwijl we al hadden afgesproken dat met haar 'eisen' en mijn 'eisen' het gewoon niet ging werken (kwamen niet uit de bijdrage, dat lag echt extreem veel uiteen en een middenweg was ook geen optie van hun kant uit) en dan ineens een whatsappje daarmee met de mededeling ja maar dat was afgesproken.. Nou nee hoor schat.. Zou ik nog even je gesprekken teruglezen.. Tis niet dat wanneer je een middagje vrij hebt je de pony op kan eisenal vragen sommigen dit af..
Marlis; dat is dus ook wat ik zeg.. K bedoel een kleine indicatie wil ik best geven.. maar wel met wat meer informatie van de 'geinteresseerde'.. Ik ga ze niet gelijk dan al antwoorden met waar m'n pony staat, welke box het is en waar m'n zadel ligt zegmaar en zo bot komt het dan wel over.. .
Lanphis schreef:chelle_dora schreef:Lanphis; ja vreemd he
Vorige bijrijdster ook.. ja ik kan dinsdag wel langskomen.. Terwijl we al hadden afgesproken dat met haar 'eisen' en mijn 'eisen' het gewoon niet ging werken (kwamen niet uit de bijdrage, dat lag echt extreem veel uiteen en een middenweg was ook geen optie van hun kant uit) en dan ineens een whatsappje daarmee met de mededeling ja maar dat was afgesproken.. Nou nee hoor schat.. Zou ik nog even je gesprekken teruglezen.. Tis niet dat wanneer je een middagje vrij hebt je de pony op kan eisenal vragen sommigen dit af..
Marlis; dat is dus ook wat ik zeg.. K bedoel een kleine indicatie wil ik best geven.. maar wel met wat meer informatie van de 'geinteresseerde'.. Ik ga ze niet gelijk dan al antwoorden met waar m'n pony staat, welke box het is en waar m'n zadel ligt zegmaar en zo bot komt het dan wel over.. .
Ga dan lekker naar een manege
Lianne86 schreef:Ik heb dat zelfs als iemand de eerste keer komt kijken, alles altijd vanuit de auto pakken/of al klaarzettenGewoon dat ze niet alles meteen weten te liggen... (Sleutels van stal etc.) Puur omdat we iemand hebben gehad ooit die na 1x weg is gestuurd, te weinig ervaring had.. . En ik een week later foto's van mijn pony met haar erop, op haar hyves aantrof... Not amused
(we hadden ook altijd alle sleutels gewoon op stal liggen... dus als je dat wist.....) Meteen maar veranderd. Laat staan dat je in een mail veel details daarover gaat geven