Paardje was hélemaal geweldig Mooi paardje, alleen groen en onzeker met springen, hij heeft dus iemand nodig die hem zeker over de hindernissen stuurt, en hij weigerde geen één keer bij mij Zaterdag was een ander meisje gaan springen en die was niet zo zeker van dr zaak dus hij ging er langs.. alleen ze weet nog niet of ik het word want vrijdag komt er nog een meisje kijken, dus ik hoor het van het weekend..spannend! Hoor ook al of ik mn stageplek heb gekregen, maar heb over allebei een supergevoel.. alleen dat zegt natuurlijk nog niets
jaa ik hoop echt dat ik het word, ben verliefd op dat paard Mja.. afwachten en aangezien ik de laatste tijd al zóveel pech heb gehad met alles, verwacht ik niets..
SF: balen, maar het komt echt goed!! ben ook echt lang bezig geweest om wat te vinden, veel tegenslagen enzp. nu heb ik Courage en bram, al weet ik dat ik in juli met hem moet stoppen, maar het is toch een goede ervaring..
Als jij hem wel over de hindernis krijgt is dat een goed teken he
Er zijn trouwens 16 zadels gestolen op de manege!!! had gelijk gesmst maar gelukkig niet die van Bram!.. Wel echt rot voor die mensen van wie ze wel gestolen zijn
Ann,waarom moet je in juli stoppen met bram en courage? K*t dat er zadels gestolen zijn!Die mensen moeten met hun klauwe van anders mans spullen blijven!!