gelukkig heeft ze het niet gekregen, wat was er nou eigenlijk aan de hand met winona ? want dat heb ik volgens mij gemist, ik wist wel dat ze trappen had gekregen, en dat er fotos werden gemaakt, wat is daaruit gekomen ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dus het is gelukkig allemaal minder erg dan gister... want gister moeste we dr gewoon voor uit duwen.. iemand duwen en iemand trekken en met bix lokken anders ging het gewoon niet... was zoo zielig... de dierenarts vermoede eerst dat het gebroken was... maarja we moeten nog steeds afwachten want na ong. 10minutjes stappen begint ze zwaar te ademen en weer veel moeilijker te lopen.. dus we moeten het egt nog goed in de gaten houden...
maar het zal allemaal vast goedkomen en ook met rijden hoor
mee doen aan de paardendagen
want dit jaar reden we niet en al helemaal niet nu ze kreupel is...
dan moet je gewoon daar op vooruit kijken, en als het weer eens niet goed gaat dat maakt niet uit, er zullen vast nog genoeg dagen komen dat het wel goed zal gaan
lijkt me leuk zon paardendag... waarom hebben ze dat nou niet eens hierzo
tis ook officieel een dorpsfeest en dan is er s'ochtends en s'middags wat te doen voor de kleintjes... en s'avonds feeste!!!
en dan int weekend zijn er s'ochtends en s'middags wedstrijden en dingen met paarden en s'avonds ook weer feesten...
(denk pas ergens in de middag
)
doeidoei !
kujs trug
.
ik ga straks naar een vriendin en dan kijken we of we nog naar drievliet gaan
)
als het droog is dan gaan we wel!
(hoop dat ze dan nog wil
Ik ga dalijk met m`n vriendin paardrijden..
Was gister niet geweest..
Dus ik zie alleen maar aan mijn rechtste oog