Ben benieuwd of het klikt Marlis!
Verder sluit ik me helemaal aan bij Lanphis . Hartstikke leuk dat het voor jou anders is RoyceMack, maar dat betekent niet dat alle andere eigenaren onmogelijk zijn en te veel eisen stellen. Mag het, bij jou zijn het dan niet paarden die doorgaans door de eigenaar gereden worden maar bij de rest wél. Ja, dan heb ik eigen over hoe mijn pony gereden wordt ja, wil niet dat ze naar de klote gereden wordt of dat ik er niet meer mee naar buiten kan omdat een of andere tuthola besloot dat het wel leuk was om buiten te crossen.

Of dat d'r poten in mekaar liggen omdat ze ging springen terwijl ze elkaar nog niet kennen en mijn pony is gewoon niet altijd even handig met springen, en ik heb geen peesbeschermers dus ach dan maar zonder he. Daarom stellen eigenaren eisen, en de paardensport is duur genoeg dus dan is het ook niet zo gek dat daar voorzichtig mee om moet worden gegaan. En ach, de meeste eigenaren zeggen van tevoren wel wat wel en niet de bedoeling is, en als je te belazerd bent om een paadje aan te vegen na het poetsen, dan ga je toch lekker ergens anders heen? Dat is in ieder geval mijn insteek; je hoeft niet mijn pony te komen rijden, als je je niet aan kan passen dan ga je maar lekker verder zoeken.
Vandaar dat ik ook nog steeds geen bijrijdster heb

Maar dat maakt niet uit.
Sylvia_B; Pff ja dat blijft altijd moeilijk, waar doe je goed aan..
knetterhard; wat fijn zeg!
CoRiNa1983; helemaal eens met je

Dat is ook een beetje mijn grote angst met al die jonge meiden... Dus nu gewoon maar een minimale leeftijd eraan gehangen.. En vaak weet je wel wanneer iemand naar stal gaat.. En dan ben ik er, zeker als ze alleen gaan doen, in het begin toevallig ook..
En ik ben de eerste periode ook gewoon heel lang erbij en alles 100x uitleggen.. Wat schiet een pony op met 2 verschillende methodes..

Nou ik had een nieuwe advertentie gezet op marktplaats en meteen weer twee reacties. De een had al eerder gereageerd maar die wil voor 20 euro in de week 4x per week langskomen dus dat gaat 'm niet worden

De andere maakt een probleem van sneeuw want dan komt ze niet want dan wordt het fietsen lastig.
Dan is dit ook echt het moment om een bijrijdpony te zoeken, als je weet dat na de herfst winter komt, en het hier tegenwoordig altijd wel gaat sneeuwen.