Ik hoop vandaag weer een mailtje te krijgen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
haflover3 schreef:juliexxxx schreef:Ik laat zelf bij mij verzorgertjes komen mijn advertentie stond niet lang op internet voor ik iemand heb![]()
En als je vragen hebt wat je allemaal in je bericht moet zetten, ik weet het
Wat is dan belangrijk om er in te zetten? Ik heb wel de basis dingen erin staan hoe lang ik rijd en wat ik gedaan hebt etc. waar ik nu naar op zoek ben en waar mijn interesses liggen.
En inderdaad ik ben ook wel benieuwd wat vinden jullie van langs de deuren gaan? Want ik heb overal wat gesnuffeld en zie veel mensen dat ook doen. Ik vind dat persoonlijk alleen wat lastig want ik denk dat niet iedereen er op zit te wachten dat iemand langs de deur komt die ze niet kennen en zegt hé mag ik uw paard verzorgen?
HorseLove456 schreef:mmmmh , ik krijg net een aanbod om samen met iemand een paard te houden , de prijs hiervan is veel hoger dan dat me ouders willen betalen ! En Ik heb nu Cindy , Maar ik zit superduper te twijfelen x_x
Deetjeeuh schreef:Yes! Iemand heeft me gemaild.. Hopelijk gaat het door en vinden mijn ouders het goed.
@Love_horse1, gewoon de moed erin houden! Eventueel er een ander mailtje achteraan sturen. Of die andere wel is aangekomen.
love_horse1 schreef:Deetjeeuh schreef:Yes! Iemand heeft me gemaild.. Hopelijk gaat het door en vinden mijn ouders het goed.
@Love_horse1, gewoon de moed erin houden! Eventueel er een ander mailtje achteraan sturen. Of die andere wel is aangekomen.
Ja die is dus aangekomen, want ze had eerst naar mijn vriendin gestuurd of ze haar paard wou komen verzorgen maar dat kan niet omdat mijn vriendin al een verzorgpony heeft dus heeft ze gezegd dat ik nog een verzorgpony zocht en daarna heeft die vrouw ook weer teruggemaild dat ze de advertentie zal gaan bekijken, maar heb nu nog steeds geen mailtje terug
De
[quote="love_horse1 schreef:Deetjeeuh schreef:Yes! Iemand heeft me gemaild.. Hopelijk gaat het door en vinden mijn ouders het goed.
Ja die is dus aangekomen, want ze had eerst naar mijn vriendin gestuurd of ze haar paard wou komen verzorgen maar dat kan niet omdat mijn vriendin al een verzorgpony heeft dus heeft ze gezegd dat ik nog een verzorgpony zocht en daarna heeft die vrouw ook weer teruggemaild dat ze de advertentie zal gaan bekijken, maar heb nu nog steeds geen mailtje terug
NesxNas schreef:zm (Achternaam hoeft niet per sé) jo-ann
*Leeftijd 10
*Lengte en gewicht 150
*Aantal jaren rijervaring 4 dressuur een jaar western
*Niveau (Wat je kunt, dressuur, sprongetje maken etc, en evt of je ervaring hebt met andere verzorgpaarden) ik heb 3 jaar ervaring dressuur een jaar western en met springen ook al wat wedstrijden gedaan
Ik heb een westernverzorgpony gehad die ik doorgereden heb en ong een jaar verzorgt
En een shetlander wat langer dan een jaar
*Wat je te bieden ik kom door weer en wind. Ik zoek een verzorgpony omdat je daar neer van leert dan een manege en je kan daar geen band opbouwen met een paard
** Typ alles met hoofdletters en punten! Let op netjes taalgebruik, dus niet 'Me nivo is...'
**Rijfoto's!! En emailadres.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!
Hoe maak je hier een tekst van
Edit; nog iets bijgevoegd.
chelle_dora schreef:En wat ik belangrijk vind van een verzorgster zelf om te weten.. Wat verwacht de verzorgster te kunnen en te mogen doen bij de pony! Ook heel belangrijk om dat voor jezelf alvast duidelijk te maken. Dan wordt je niet teleurgesteld als je sommige dingen helemaal niet mag bijvoorbeeld!