haha welkom bij de club alleen heb ik et geluk dat ik nooit helder ben volgens de meeste maar ik zou dat ook niet redden om vandaag nog een profiel te maken hoor
whahaha Nou normaal kank wel helder denken maar op dit moment zit ik met een zeurende vriendin die belt de heletijd van ow wat vond je van ze? wie vond je leuk? ik zag je wel kijken en op msn doet ze dat ook nou ik zeg lekker niks
haha, hou der maar in spanning ik geef je 1 tip; laat echt never never never nooit niet je vriendin je helpen om iemand aan je te koppelen, dat gaat altijd verkeerd en ik spreek uit ervaring
whahaahahaha ik ken het vriendin heeft al eenkeer geprobeerd ging super goed hoor alleen uh ... tja daarna hij gingheel raar doen was wel jammer... vond um egt leuk naja ik w8 wel tot er iets op me af komt naja niet letterlijk natuurlijk maar tot er iets in de buurt is ik ga het niet op zoeke watn dan vind je het niet
jaah tuurlijk valt het te proberen maar of het lukt ik twijfel haha, of we moeten de hele nacht doorlullen, maar denk niet dat onze mede miepen dat zullen waarderen
coolie, dan hebben we miiessy en rafaela pagina's nee dat snap ik, dan kan iedereen het lezen das niet zo handig soms ik doe meestal ook niks persoonlijks uit het verleden op bokt zetten
hihi.. tja kreeg vanmiddag te horen dat de dierenarts gister eigenlijk iets heel anders zei.. maar dat de eigenaar het ff voorzich hield omdatik het ander niet zo trekken... de kans was namelelijk groot dat winoon vandaag een spuitje zou krijgen gelukkig is dat niet gebeurt!! ben egt zooo blij