Ik dacht dat ik meteen 10 pennymeisjes zou hebben gevonden, maar nee hoor.
Zero...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Als school erbij inschiet is het niet goed natuurlijk, dat is vaak het nadeel met "jongere" kinderen, die weten nog niet hoe druk school gaat worden en of ze dan nog tijd overhouden .. Lanphis schreef:Sorry maar ik moet hier even op reageren.
RoyceMack, het is heel fijn dat je op deze manier en zonder regels je paarden hebt gevonden maar zo werkt het in de praktijk lang niet altijd.
Dat kun je hierboven ook wel lezen en dat is ook de reden dat mensen met regels en voorwaarden komen.
Er zijn genoeg volwassen en kinderen die denken dat ze de sterren van de hemel rijden maar ondertussen je paard of pony naar de knoppen rijden. Iemand die de paarden anders stil heeft staan en niet actief is zal dat misschien minder intresseren dan iemand die zelf ook nog rijd. Je hebt geen zin om rare fratsen weer af te moeten leren omdat je bijrijder er maar een beetje aanklooit.
Je wilt het beste voor je beestje zonder dat je bang hoeft te zijn dat er ongelukken gebeuren of er verkeerd gedrag word aangeleerd.
.
Of dat d'r poten in mekaar liggen omdat ze ging springen terwijl ze elkaar nog niet kennen en mijn pony is gewoon niet altijd even handig met springen, en ik heb geen peesbeschermers dus ach dan maar zonder he. Daarom stellen eigenaren eisen, en de paardensport is duur genoeg dus dan is het ook niet zo gek dat daar voorzichtig mee om moet worden gegaan. En ach, de meeste eigenaren zeggen van tevoren wel wat wel en niet de bedoeling is, en als je te belazerd bent om een paadje aan te vegen na het poetsen, dan ga je toch lekker ergens anders heen? Dat is in ieder geval mijn insteek; je hoeft niet mijn pony te komen rijden, als je je niet aan kan passen dan ga je maar lekker verder zoeken.
Maar dat maakt niet uit.
Dat is ook een beetje mijn grote angst met al die jonge meiden... Dus nu gewoon maar een minimale leeftijd eraan gehangen.. En vaak weet je wel wanneer iemand naar stal gaat.. En dan ben ik er, zeker als ze alleen gaan doen, in het begin toevallig ook..

. Ik heb een bijna blanco blad op stal staan en vertik het om er iemand op te zetten waarna ik de rest van de week doende ben om wat krom is weer recht te trekken. En zo veel eisen heb ik niet eens....dacht ik tenminste