Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ZaraXme schreef:Heey lieve Bokkers, ik ben niet zo actief in de forums..
Maar ik had een vraagje. Ik kan maar geen passende verzorgpony vinden..
Is er iets mis met mijn advertentie?
Heei!
Ik ben Latifa En ik ben op zoek naar een leuke pony.
Om mij zelf even voor te stellen:
Ik ben Latifa een meisje van 12 jr. oud 1.52 met 5 jaar zowel manege als vrijwillegers en verzorgster ervaring.
Ik hou van wandelen en knuffelen. rijden vind ik ook erg leuk maar ik ben naar een aan tal dingen op zoek:
- Een pony/ paard waar mee ik iets op kan bouwen.
- Een pony/ paard waar ik misschien mee kan oefenen op dingen.
- Een pony / paard waar ik vooral lekker mee kan tutten, knuffelen en kan wandelen.
Rijden is voor mij NIET het belangerijkste!
Ik hoef er niet persè mee te rijden, al heb ik daar ook veel ervaring mee.
Natuurlijk gaat het niet alleen om waar ik naar op zoek ben.
Hier een aan tal dingen die ik kan bieden.
- Ik kan Springen,En Dressuuren. Ik heb slechts maar een keer een western lesje gehad:)
- Ik ga lekker knuffelen Wandelen poetsen en alle dingen die nodig zijn.
- Ik kan (als het nodig is en uitleg over word gegeven) Ook paarden met blessure`s aandacht geven.
- Veel aandacht besteden aan wat het paard / pony lastig vind en of spannend.
Kort om: Het maakt mij niet uit wat voor een paard het is als ik er maar wat mee kan.
Let op hoor als dit voor u uitmaakt: Ik ben best klein van stuk, al heb ik hier geen last van, En kan ik maar een kleine bijdrage betalen.
Dit is misschien ook leuk om te weten;
Ik doe elke zaterdag Vrijwillegers werk bij een paarden opvang en hou daar erg van! ik vind het leuk om daar een handje te helpen, Stallen uit te mesten ( of paddock ) En natuurlijk al de aandacht te geven die de paarden nodig hebben!
Het maakt mij ook niet uit wat voor een pony / paard het is. Van Shetlander tot Shire !
Liefs Latifa
Ps: Gelieve te reageren via de mail!
Help mij want ik weet echt niet what to do .. Ik word al bijna te groot voor mijn verzorgpony en ik ben ook niet zo'n fan meer van manege's.. xXx Latifa
cherell0 schreef:ZaraXme schreef:Dank je wel!
Ik ben blij mee te horen dat ik er wat mee kan!
sorry even een kleinigheidje ...
ik schrok me kapot , ik denk dat bericht heb ik helemaal niet geplaatst ....
maar je hebt de zelfde avatar
juliexxxx schreef:Ik laat zelf bij mij verzorgertjes komen mijn advertentie stond niet lang op internet voor ik iemand heb![]()
En als je vragen hebt wat je allemaal in je bericht moet zetten, ik weet het