Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ZaraXme

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 20:20

Dank je wel!
Ik ben blij mee te horen dat ik er wat mee kan!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 21:13

@ ZaraXme:

Ik heb even wat opvallende spelfouten eruit gehaald voor je :) . Btw waarom overal hoofdletters? Je tekst lijkt haast wel Duits door al die hoofdletters :o

Heei!
Ik ben Latifa en ik ben op zoek naar een leuke pony.
Om mij zelf even voor te stellen:
Ik ben Latifa een meisje van 12 jr. oud 1.52 groot met 5 jaar ervaring op de manege zowel als vrijwilliger en als verzorger.
Ik hou van wandelen en knuffelen. Rijden vind ik ook erg leuk maar ik ben naar een aantal dingen op zoek:
- Een pony/ paard waar mee ik iets op kan bouwen.
- Een pony/ paard waar ik misschien mee kan oefenen op dingen.
- Een pony / paard waar ik vooral lekker mee kan tutten, knuffelen en kan wandelen.
Rijden is voor mij NIET het belangrijkste!
Ik hoef er niet persè mee te rijden, al heb ik daar ook veel ervaring mee.
Natuurlijk gaat het niet alleen om waar ik naar op zoek ben.

Hier een aantal dingen die ik kan bieden:
- Ik kan springen en dressuren. Ik heb slechts maar een keer een western lesje gehad:)
- Ik ga lekker knuffelen, wandelen, poetsen en alle dingen die nodig zijn.
- Ik kan (als het nodig is en er uitleg over word gegeven) ook paarden met blessure`s aandacht geven.
- Veel aandacht besteden aan wat het paard / pony lastig vind en/of spannend.

Kortom: het maakt mij niet uit wat voor een paard het is als ik er maar wat mee kan.
Let op hoor als dit voor u uitmaakt: ik ben best klein van stuk, al heb ik hier geen last van, en ik kan maar een kleine bijdrage betalen.

Dit is misschien ook leuk om te weten:
Ik doe elke zaterdag vrijwilligerswerk bij een paarden opvang en ik houd daar erg van! Ik vind het leuk om daar een handje te helpen, stallen uit te mesten ( of paddock ) en natuurlijk al de aandacht te geven die de paarden nodig hebben!

Het maakt mij ook niet uit wat voor een pony / paard het is. Van shetlander tot shire !

Liefs Latifa
Ps: gelieve te reageren via de mail!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 21:28

Je wordt te groot voor je vzp, maar je hoeft niet te rijden? Dan maakt het toch niet uit dat je te groot wordt?
Je zoekt een paard waar je mee kan oefenen: wat bedoel je hiermee, leg dit in je advertentie uit.
Er zitten spelfouten in, maar ik ga niet alles verbeteren, type nu op mobiel..
Sommige zinnen zijn heel raar: hoofdletter midden in de zin?

Maar ben bang dat je leeftijd ook een grote rol speelt, je bent nog erg jong om verantwoordelijkheid te dragen over een paard, plus dat een eigenaar verantwoordelijk is voor jou als er wat zou gebeuren.

Ps, nieuwe versie ziet er dus veel beter uit, maar ook hier spelfouten. Vindt met een T ( bij pony lastig vindt)

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 22:42

ZaraXme schreef:
Dank je wel!

sorry even een kleinigheidje ...
ik schrok me kapot , ik denk dat bericht heb ik helemaal niet geplaatst ....
maar je hebt de zelfde avatar :+

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 07:50

ZaraXme schreef:
Heey lieve Bokkers, ik ben niet zo actief in de forums..
Maar ik had een vraagje. Ik kan maar geen passende verzorgpony vinden..
Is er iets mis met mijn advertentie?
Heei!
Ik ben Latifa En ik ben op zoek naar een leuke pony.
Om mij zelf even voor te stellen:
Ik ben Latifa een meisje van 12 jr. oud 1.52 met 5 jaar zowel manege als vrijwillegers en verzorgster ervaring.
Ik hou van wandelen en knuffelen. rijden vind ik ook erg leuk maar ik ben naar een aan tal dingen op zoek:
- Een pony/ paard waar mee ik iets op kan bouwen.
- Een pony/ paard waar ik misschien mee kan oefenen op dingen.
- Een pony / paard waar ik vooral lekker mee kan tutten, knuffelen en kan wandelen.
Rijden is voor mij NIET het belangerijkste!
Ik hoef er niet persè mee te rijden, al heb ik daar ook veel ervaring mee.
Natuurlijk gaat het niet alleen om waar ik naar op zoek ben.
Hier een aan tal dingen die ik kan bieden.

- Ik kan Springen,En Dressuuren. Ik heb slechts maar een keer een western lesje gehad:)
- Ik ga lekker knuffelen Wandelen poetsen en alle dingen die nodig zijn.
- Ik kan (als het nodig is en uitleg over word gegeven) Ook paarden met blessure`s aandacht geven.
- Veel aandacht besteden aan wat het paard / pony lastig vind en of spannend.

Kort om: Het maakt mij niet uit wat voor een paard het is als ik er maar wat mee kan.
Let op hoor als dit voor u uitmaakt: Ik ben best klein van stuk, al heb ik hier geen last van, En kan ik maar een kleine bijdrage betalen.

Dit is misschien ook leuk om te weten;
Ik doe elke zaterdag Vrijwillegers werk bij een paarden opvang en hou daar erg van! ik vind het leuk om daar een handje te helpen, Stallen uit te mesten ( of paddock ) En natuurlijk al de aandacht te geven die de paarden nodig hebben!

Het maakt mij ook niet uit wat voor een pony / paard het is. Van Shetlander tot Shire !

Liefs Latifa
Ps: Gelieve te reageren via de mail!

Help mij want ik weet echt niet what to do .. Ik word al bijna te groot voor mijn verzorgpony en ik ben ook niet zo'n fan meer van manege's.. xXx Latifa

Persoonlijk vind ik het dikgedrukte een beetje overbodig ;) Maarja , dat ben 'k ;p

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 10:11

Ik heb gereageerd op een paardje :D , nu maar afwachten!

NadineW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:52

ik heb een mail gekregen over iemand die vroeg of ik dr pony wou bijrijden. Heb wat terug gestuurd. nu eventjes afwachten :)

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 16:13

Hier is nog altijd een zoektocht gaande, inmiddels al 3 maand geen paardenrug meer onder me gehad :( of naast me..

:(

ZaraXme

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 18:19

Dank jullie wel!

ZaraXme

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 18:27

cherell0 schreef:
ZaraXme schreef:
Dank je wel!

sorry even een kleinigheidje ...
ik schrok me kapot , ik denk dat bericht heb ik helemaal niet geplaatst ....
maar je hebt de zelfde avatar :+

Haha ja t is ook wel een bekende:P mn vriendin heeft hem ook en ze heeft hem ook bij mij gedaanX

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 20:36

Waarschijnlijk zoekt iemand een verzorgster voor haar pony :D, en daar staat ook mijn beste vriendin's verzorgpony dus dan kunnen we samen rijden :D , ik hoop dat ze nog geen verzorgster heeft gevonden en mij wilt :D!!!

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:18

suc6 voor ieder die het nodig heeft

_SimoneSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 07:00

Bij mij is het gelukt :D
Ik ga Cindy nu eerst een maandje kijken hoe 't gaat , En daarna mag k haar echt leasen :D
Kben al 2x geweest , 1x daarvan gepoetst":) Ze is heel eenkennig , dus we moeten elkaar nog leren kennen
Maar kvind dr nu al helemaal top :D

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 07:58

ook ik heb er 1 gevonden. Verzorg zaterdag en zondag een mooie grote schimmel. Op dw manege.
Mag longeren, wassen, lopen en poetsen. Rijden mag pas weer als ze blessure over is.
Doe het samen met een vriendin. Die doet de zelfde dagen een jong paard wat net pas in is gereden.

Kregen het aan geboden door de eigenaar.

haflover3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 10:33

Hoi hoi,

Ik wou even weten hoe lang het bij jullie duurde voordat je een reactie had op je advertentie en wat jullie allemaal doen om een verzorgpaard/pony te krijgen? Ik heb nl al een tijdje een advertentie geplaatst en nu had ik laatst een reactie alleen die mevrouw was veel te ver weg voor mij. Nog even ter info mijn vorige verzorgpony kwam eigenlijk zomaar op mijn pad, gevonden via een advertentie van MP. Maar gaan jullie ook bij mensen langs die paarden hebben? Want ik heb in mijn kennissenkring ook al wat mensen gevraagd alleen krijg weinig response(ze zitten volgens mij niet te wachten op een miepend paardenmeisje haha :P) Ik mis het gewoon zo en misschien ben ik wel ongeduldig, maar ik heb gewoon zin in om lekker vanuit me studie door naar mn (toekomstige) verzorgpaard te kunnen gaan....

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:27

Mijn advertentie staat al bijna een driekwart jaar en nog geen reacties gehad.. er is gewoon geen paard bij mij in de buurt te vinden :'(
Ben nu maar weer aan het overwegen om terug bij een manege te rijden, ik heb eigenlijk een hekel aan maneges en heb niet meer het gevoel dat ik er wat leer maar ik mis de paarden zo erg...

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:37

misschien kan je prive lessen gaan volgen ?

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:43

Privé lessen vind ik eigenlijk nogal duur, en eerlijk gezegd ook zonde op een manegepaard.. Dan heb ik nog niet het gevoel dat ik alles eruit kan halen wat er in zit, en betaal ik het dubbele terwijl ik waarschijnlijk net zo veel bereik als ik in de les voor mezelf rijd. Sowieso, wij hebben maar 2 maneges in de buurt. Op de ene stal leer je alleen met sporen, een slof en je paard in de krul rijden en op de andere manege rijd je alleen maar rondjes en ga je zodra het lekker weer is alleen maar buiten rijden.. beide maneges zijn niet denderend maar kies dan liever voor manege 2. Veel gemoedelijker en vriendelijker allemaal en ik houd van buitenrijden, maar ja om te leren les ik liever niet bij een manege instructrice hier. Die kunnen bijna geen les geven.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 17:05

en een paard huren op de manege (uiteraard is het altijd mindert als een eigen paard o.i.d)

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 17:10

Huren kan maar voor een paar uurtjes, en kost rond de €50 euro -O-
Leasen doen ze niet aan, echt het is hier héél beperkt haha

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 17:31

das wel balen .
ik snap dat iets waar alleen jij mee werkt altijd het prettigst is (zo ben ik ook ...)
ik hoop dat je toch nog ineens iets tegen komt wat naar je zin is .

juliexxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 17:45

Ik laat zelf bij mij verzorgertjes komen mijn advertentie stond niet lang op internet voor ik iemand heb :)
En als je vragen hebt wat je allemaal in je bericht moet zetten, ik weet het :P

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 18:15

Waar zoeken julie en wil iemand is verbeteren van mij. Tekst wat binden julie van het langs de deuren gaan

juliexxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 20:48

joann123 schreef:
Waar zoeken julie en wil iemand is verbeteren van mij. Tekst wat binden julie van het langs de deuren gaan

bedoel je je tekst verbeteren?

haflover3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 04:50

juliexxxx schreef:
Ik laat zelf bij mij verzorgertjes komen mijn advertentie stond niet lang op internet voor ik iemand heb :)
En als je vragen hebt wat je allemaal in je bericht moet zetten, ik weet het :P

Wat is dan belangrijk om er in te zetten? Ik heb wel de basis dingen erin staan hoe lang ik rijd en wat ik gedaan hebt etc. waar ik nu naar op zoek ben en waar mijn interesses liggen.

En inderdaad ik ben ook wel benieuwd wat vinden jullie van langs de deuren gaan? Want ik heb overal wat gesnuffeld en zie veel mensen dat ook doen. Ik vind dat persoonlijk alleen wat lastig want ik denk dat niet iedereen er op zit te wachten dat iemand langs de deur komt die ze niet kennen en zegt hé mag ik uw paard verzorgen?