Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Happie schreef:Zouden er ook mensen bijverzorgers zoeken in plaats van bijrijders? Als in, ik kan wel rijden maar ik haal veel meer plezier uit het grondwerk, wandelen en alles naast het paard. Echter blijkt dat in de praktijk dan ook weer lastig te vinden. Zo heb ik al een paar keer als reactie gehad, ik zoek iemand die ervaring tussen de paarden heeft. Het lijkt bijna een soort raar, dat je liever naast een paard staat dan erop zit.
. Nu nog geschikte verzorger.. En nee verwacht echt niet dat diegene met mij op wedstrijd gaat (rij geen wedstrijden) maar beetje betrokkenheid vind ik wel leuk.. 
Nu zie ik inmiddels in dat ik ook mijn ontspanning nodig heb, maar het vinden van een geschikt paard ( lees; ik zoek geen rilflikkers of rodeobillies meer ) lijkt bijna onmogelijk.
)
Er staan er 12, dus genoeg tut-mogelijkheden

dus heb het lekker uit handen gegeven. Daarbij is de manege voor haar nu zoveel leuker ook omdat ze daar natuurlijk nooit alleen is.
! Samen delen komt wel weer, ze moet eerst groeien hahaha, ik ben helaas te groot voor al die leuke B pony's
Kirania schreef:Even out of the blue - wanneer beslissen jullie om een bijrijder te gaan zoeken?

Hier hetzelfde.
Mijn merrie is echt een enthousiast kind buiten maar niet gevaarlijk, luistert gewoon netjes, geen bokken, geen vandoor gaan, gaat goed vooruit maar komt ook mooi terug op zit. Anderen ook problemen om voor zoiets een bijrijder te vinden?