Maar de reactie's die ik tot nu toe heb gehad, ziet het er toch naar uit dat ik het zelf maar ga doen.
Mijn pony is redelijk moeilijk dus ik zoek iemand van boven de 14 jaar.
Reageert er een moeder voor haar 13- jarige dochter. Nette mail, was blij dat de moeder mailde en dat ze het niet zelf deed. Heel duidelijk gemaakt hoe de pony buiten en in de bak is en dat het absoluut geen kinderpony is en ook geen standaard manege pony. Ze wilde het nog steeds, ze had namelijk veel ervaring met 'moeilijke' pony's dus heb ik haar laten komen. Ik laat ze de eerste keer niet rijden dus gingen we een stukje buiten lopen. Pony was sterk en druk, niks bijzonders voor haar. toen we terug waren, was het meisje toch wel heel erg aan twijfelen omdat ze 'opeens' zo deed. Dus ik uitleggen dat ze wel sterk wordt maar niet wegrent of zich probeert los te trekken, ik was ook nogal verbaasd dat ze hier al van onder de indruk was. Meisje heeft toen toch maar besloten dat ze het niet wilde. Okee, haar keuze maar eerlijk gezegd, hoef ik niet iemand die zo snel al 'opgeeft'. Begrijp me niet verkeerd, ik heb liever dat ze nu al zegt 'nee, ik wil het niet', dan over twee maanden maar elk paard heeft weleens een drukke dag. En laat die van mij het nou net leuk vinden om heel erg uit te proberen. Ik hoorde die moeder ook nog zeggen tegen haar 'dat ze echt te groot wordt voor de shetlanders en welshjes en dat ze hier toch aan zal moe ten wennen.' Tjaa, dan had ik haar ook wel kunnen vertellen dat dit heel nieuw voor haar zou zijn. :
chelle_dora schreef:Ik heb voor iedereen eisen hoor, al ben je Edward Gal.. Mijn pony behandel je op de manier die voor de pony werkt.. En je verandert niet iets wat goed is
Precies dit!

Ik heb ook allemaal eisen voor het rijden. Dat komt omdat ze nou eenmaal niet de makkelijkste is.