Haaii ik ben der ff.. zit nog op school. Inne pauze was echt lollig
Die leuke jonge is echt vet vaak aant kijke en dan gaatie extra opzij schuive alstie dan beter kan zien en as iemand in zun beeld gaat zegge zegtie wat en gaat diegene direct aan de kant 
Der is zit ook zo'n jongen in de klas van die leuke jongen. En das echt de pispaal zegmaar.. en die hebbe ze wijsgemaakt dat me vriendin en ik naar hem kijken enz. En ik had vorige week al gezegd tege die dat ik hem niet leuk vind enz. En nou kwame we daarlangs. Hun al echt bijna hele pauze over ons aant prate/wijze enzo dingen. En toen zei der eentje hoi. Ik ook iets gezegt,, en toen riepe ze dat ik daarheen moest kome. W8te ik ff en toen kwam die nurd naar me toe lope geeftie me un blaadje. Die andere ondertusse helemaal lache, ik draai me om en kijke en staat der un e-mail adres. Wij ff gewacht en toen kwamen hun aan ik gevraagd van wie dat was, ja van die nurd dus
Wou k dat aan hun terug geve maar dat hoefde ze ook niet
Die leuke jonge ondertusse helemaal big smile toen ik dat blaadje wou geve aan iemand.
Mja, toen liepe vriendin en ik nog rondje. Stonde hun nog daar. Die leuke jonge zo; Ey sjat dea jong wilt dig toevoege. ( Die jongen wilt je toevoegen) En toen kon k alleen maar jaa??
zegge. En nou vind ik ut k*t dat ik niet wat anders gezegt heb maarja
Toen begon die wel weer te lache