Leuke opening Ann . Vind het wel leuk gedaan allemaal, ook de wist-je-datjes van Robin en Liza. Erg Leuk allemaal !!
Zozo Kimberley . Ik doe het niet, om dezelfde reden als Raf. Ik ben idd te ver gegaan toen ik begon met school te noemen, maar verder heb ik nergens spijt van wat ik heb gezegd.
Heel erg veel sterkte Melis . Veel plezier morgen Marléne !! Vet Sylleke, vertel er eens ffies wat meer over !!! Ow, beterschap Patty! Met je keel en snotneus .
Hm... jammer.... Ik heb feest van me peettante en oom, die zijn 25 jaar getrouwd, wel gezellig altijd . Hun dochter (mijn nichtje dus), een neef van me (waarvan me tante&oom ook peet's van zijn)... met ze 3en doen wij ook nog een debiel stukje, een gedicht/toneelstukje met allemaal dingen die tante&oom hebben gedaan/meegemaakt/gezegd enzo zeg maar, wordt volgens mij wel erg lache .
Haha jongens, uhm. Heb het idee dat ik dat niet kan maken tegenover mijn beste vriend (heb ik al paar keer uitgelegd, hij is nml verliefd op mij, heb er een paar keer mee gezoend. Ik ben erachter gekomen dat ik niet hetzelfde voor hem voel maar ik vind hem wel leuk. Erg moeilijk want ik wil hem nooit meer kwijt). Maar heb ook niet echt iemand op het oog, dus ik denk dat het bij mij rustig blijft
ok dan liza mjah zoals ene vriendin van mij zei vandaag; dat moet groeien haar reactie toen ik zei dat ik niks met een vriend van me wou omdat ze allemaal denken dat ie me leuk vind... lastig probleem is dat he
Hm... okay Liza, moeilijk situatie... Whahaahah, Raf . Ach, als je morgen uit ga, ga gewoon de sl_t uithangen als hij er niet is . En als Glenn er wel is, neem je hem gewoon de hele avond
Laatst bijgewerkt door lilykashmir op 08-09-06 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt
de slet uithangen dan moet ik wel eerst ff flink wat drinken voordat ik dat over me hart krijg om de slet uit te hangen morgen krijg ik ook miss een jongen te zien waar een vriendin me aan wil koppelen maar ik wil g
Whaha . Ach, je kan altijd morgen die ene gozer bekijken . Ja, zo dacht ik eerst ook, over dat je eerst moet drinken, maar als je op dreef bent , met weinig drank op, dan gaat het ook erg snel hoor .
ok doei lianne, ik ben ook zo weg slaap lekker mieps en die fouten anora zullen zeker beperkt blijven en trouwens meestal zal ik toch wel bij 1 jongen blijven