En ik verzorg ook Mikey:) sinds heeeel kort, ik ga zondag m'n 1e buitenrit op hem maken, heb helaas nog geen foto's van hem:(, zodra ik die gemaakt heb, zet k ze erbij;)
Ik heb het aardig druk, ondanks k geen eigenpaard heb, 1of2 dagen in de week Mikey, 2 dagen Mundial, en meestal ook 2dagen Prinses, in de vakantie rijd ik haar bijna elke dag:)
De afbeeldingen staan in een link, ivm dat ze te groot zijn, en geen zin heb om ze kleiner te maken:P
Ik heb sinds eind oktober een verzorgpaard. Schat ven een beest En het gaat steeds beter! Foto's zijn van in het begin. Nog geen recente foto's.. Hier Passion en ik!
Naam: Marijke Ras: FriesxWelsh Leeftijd: 16-08-1991, 17 jaar dus Niveau dressuur: L1 startgerechtigd Niveau springen: L startgerechtigd Ik berijd haar sinds: september 2006 Clubkampioen: 2007, niet wedstrijdruiters
Even uit mijn profiel gekopieërd, had geen zin om alles nog een keer te typen
Dit is Kelsey van de Cormeijhoeve Ik verzorg haar sinds augustus van dit jaar. Echt een superbrave Tinker maar wel een met soms een eigen willetje maar dat is juist zo leuk aan haar. En ze is nu drachtig...
sinds een weekje mijn nieuwe verzorgpaardje: lynate lynate is een Arabische volbloed voskleurig (1997) en is dit jaar 11 geworden Haar ouders zijn: moeder is Rinate van de Kogge en haar vader is Ashkar. Lynate is een volle zus van een goedgekeurde dekhengst en haar broers en zussen lopen allemaal in Z en hoger