Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DatBenIkNou schreef:Ik vind 'verplicht' lessen ook juist een hele goede ipv van een (hoge) bijdrage. Dat is win-win voor alle partijen want daar heeft iedereen baat bij toch!
DatBenIkNou schreef:Ik vind 'verplicht' lessen ook juist een hele goede ipv van een (hoge) bijdrage. Dat is win-win voor alle partijen want daar heeft iedereen baat bij toch!
sneeuwpop schreef:DatBenIkNou schreef:Ik vind 'verplicht' lessen ook juist een hele goede ipv van een (hoge) bijdrage. Dat is win-win voor alle partijen want daar heeft iedereen baat bij toch!
Nou die lessen zijn vooral gewin voor jezelf en wel zo eerlijk naar het paard toe, IPV steeds dezelfde fouten van de ruiter te moeten ondergaan.
Maar een financiële bijdrage voor de eigenaar vervalt in jouw voorkeur dus die win-win situatie zie ik niet helemaal zoals jij die ziet. De bijrijder mag dan gratis gebruik maken van het paard.
Prima als de eigenaar dat zo wil trouwens, dat moet ieder voor zich weten.
plutolover schreef:Ik zou het wel geweten hebben... maar goed. Als je keer een goede heb krijgen/nemen ze een eigen paard.
Anoniem schreef:plutolover schreef:Ik zou het wel geweten hebben... maar goed. Als je keer een goede heb krijgen/nemen ze een eigen paard.
Sorry![]()
![]()
Jij moest zo nodig verhuizen![]()
![]()
Ik vond het vooral belangrijk dat iemand op dezelfde lijn als ik zat qua trainen/omgang, en dat viel bij sommige ook nog vies tegen... Duidelijk gezegd dat ik echt een springpaard heb die gewoon heel erg moeite heeft met het verzamelen (lange rug, lange hals) en dat tijdens het eerste stukje draf gelijk oppakken onder het nom van "dat moet ze gewoon kunnen"... Ehh... Nee, daar trainen/rijden we naar toe, we trekken d'r niet de eerste 10 minuten al in de krul... Kan zeggen dat ze er ook niet langer dan een kwartier opgezeten heeft toen ze van mij weer af mocht stappen
Rena100 schreef:Vanaf wanneer hebben jullie een keus gemaakt om een bijrijder te nemen? Ik heb sinds kort mijn eerste eigen paard en wellicht wil ik in de toekomst wel een bijrijder, gewoon omdat ik zelf ook altijd die kans heb gehad en het mij ook wat lucht geeft naast mijn fulltime job. Maar ik moet zelf natuurlijk nog eerst mijn paard goed leren kennen, dus verwacht het komende jaar ook nog geen bijrijder te willen. Wanneer was bij jullie het moment dat jullie de beslissing hebben genomen?