), oké, maar doen alsof het paard van jou is gaat me te ver.Ik zeg overigens meestal 'Ik ga naar stal' of 'ik ga naar de paarden/naam paard.'
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) En een dag later op school, stond ze in een groepje te vertellen dat ze die pony's had gekocht en dat ze gister had gegaloppeerd door de bossen.
Maar met beslissingen nemen ga ik altijd eerst naar de eigenaren toe voor dat ik iets doe. Ik heb bijvoorbeeld zijn manen afgeknipt omdat hij last had van zomereczeem, de eigenaren waren op vakantie en ik heb het pas gedaan toen ik toestemming had van de eigenaren. Ik zeg dus dan wel mijn paard, maar met beslissingen ga ik altijd eerst naar de eigenaar toe (zoals het eigenlijk ook hoort!)
De kinderen van tegenwoordig zijn zo brutaal, niet alleen op internet, maar ook tegen hun ouders en zelfs tegen vreemde mensen…
2 jaar lang hebben we samen buitengereden, soms viel ik eraf, soms viel zij, en altijd bleven we lachen! De pony die meereed is op pensioen, en nu mag ik alleen op pad. Ze vertrouwt me volledig, ik help als ze ziek is, te moe is en als ze op vakantie gaat zorg ik voor alle beestjes en mag ik gewoon gaan rijden! Het geeft me nog steeds een heel fijn gevoel dat ik zoveel mag en ik ben haar enorm dankbaar hiervoor. Ik sta voor haar klaar als ze me nodig heeft en ben blij als ik haar kan helpen. En na het werk gaan we binnen zitten en drinken we gezellig een kopje thee om nog 2 uur verder te babbelen over paarden en andere dingen, iedere vrijdagavond 
rijd hij mij overal nog heen. Dus ik blijf hem altijd nog vragen: Kan en wil jij dan en dan etc. Want ik vind dat het nog steeds zijn pony is. Hij wil ook wel dat ze op wedstrijd word uitgebracht , want hij wil er mee fokken later, maar ik wil het ook. Dus eigenlijk werken we mooi op elkaar in
ik mag zelf wel bepalen wanneer ik de manen ga trekken ed, zolang ik er maar niet te kort doe.
?! Die meiden hebben toen allemaal websites en topic's aangemaakt over mijn toenmalige haflinger en lopen rond bazuinen dat hun de eigenaar waren etc etc..
jammer dat hij nu te oud is maar ik kan zo langsgaan en hem op sleeptouw mee nemen. Het enige wat ik dan moet doen is het voer klaar leggen zodat als ze terug is van werk ze weet dat er iemand is geweest en hij dus geen beweging meer nodig heeft. Maar ik ken die mensen nu al zo lang dus het vertrouwen is er wel gelukkig hihi.