Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Edebussy schreef:Aangeboden superleuke Arabisch Volbloed...om bij te rijden...omgeving Dronten, Flevoland...zie ook de Markt!
esmee_2001 schreef:wat vinden jullie van mijn advertentie ik zoek een verzorgster
http://www.bokt.nl/markt/ad/106642/leuk ... rd-gezocht
Pas als je op je profiel klikt zie je dat je in Zaltbommel zit... 
zie je allemaal dingen dat je denkt van "hmmm... dat ga je toch nooit met mijn pony doen mag ik hopen?!"
Deetjeeuh schreef:Kijken veel van jullie ook écht naar de leeftijd?
Want dat kan het ook al moeilijker maken
Natuurlijk, als je een lastiger paard heb begrijp ik het wel hoor. Maar, zouden jullie (anders?) echt naar de leeftijd kijken? Of hoe iemand overkomt/ervaring?
) en in mijn vakantie komt ze dagelijks hooi en muesli geven. Toch wel handig als je iemand hebt die dat graag doet
Verder doe ik het verzorgen het liefst zelf. Is mijn "uitje" iedere dag, sta zelfs zingend poep te scheppen
karuna schreef:Lianne dit waren 2 verschillende pony s en uiteraard verschillende verzorgers in verschillende woonplaatsen en stallen. Maar wel dezelfde leeftijd, rond de 14 tot 16. Er viel toen niets na te zoeken, is zo n beetje pre computertijd.
Ook idd oudere gaan fout, ook dat meegemaakt helaas met flinke medische blijvende problemen bij onze tinker. Vandaar onze kopschuwheid naar verzorgers. Maar we zullen nu langzaam wel moeten, dus hopelijk nieuwe ronde nieuwe kansen.
Snap nu de angst van mensen die een bijrijder zoeken en de leeftijdsgrens ook beter en beter... xOtje schreef:Belachelijk dat er zulke mensen zijn .
http://www.bokt.nl/markt/ad/105549/verz ... roosendaal
nog een keertje haha, maar iets wat ik moet veranderen of moet toevoegen?
Ik zou er een ander woord voor zoeken. Iets van " en ik ben op zoek naar een leuke verzorgpony" 
en de beide goeden wonen nu helaas veel te ver weg na onze verhuizing. Waren ook beiden jongere meisjes maar mee gegroeid in dingen doen. En een waarschuwing was genoeg om iets doms nooit meer te doen. Geeft knipoog naar mogelijke meelezer hihi. Zij komt af en toe nog langs huppen om knollie blij te maken en is inmiddels een dierbare vriendin. Alfi2010 schreef:30+ bijrijders kunnen ook domme dingen doen hoor!
Maar risico op domme dingen is denk ik bij 12+ wel wat groter,en dan vooral bij leeftijd 14-16jr omdat ze stoer willen doen.
Hier voor de Haflinger op zoek naar 18+ met ervaring ivm karakter van paard. Voor de ponies vanaf 7 jaar maar dan wel verplicht les. Zo probeer ik eventuele problemen/doen van domme dingen te ondervangen. Maar tot op heden nog geen succes met het vinden van een bijrijder in de buurt van Amsterdam-noord.
En de ene 13 jarige is de andere niet. Als ik de dochter van mijn vriend mee neem en haar 2 x poep laat scheppen (samen met mij natuurlijk) dan wil ze de derde keer niet meer mee. En je hebt ook van die giebelkonten... En ik heb een hele onverantwoordelijke 21 jarige als verzorgster gehad. Vandaar dat ik eigelijk mijn buik vol had van verzorgers, doe het liever zelf
Alfi2010 schreef:@ Ziviaantje; ook ik doe het liever zelf (ben van mening dat er maar 1 goed genoeg is voor mijn paarden/ponies en dat ben ikzelf). maar we hebben inmiddels zoveel paardjes staan dat ik er echt niet meer aan toe kom om ze allemaal zelf te rijden/longeren/mennen. En daarbij zij ze echt te leuk om ze zomaar te laten staan en wil ik andere mensen de kans gunnen om met paarden bezig te zijn juist omdat we er zelf zoveel plezier aan beleven en niet iedereen heeft de financiele mogelijkheden om een paard aan te schaffen. Maar ik moet bekennen ik ben wel kritisch (geworden) bij het aannemen van bijrijders, en zit mede daarom waarschijnlijk nog zonder
Tja, ik heb er maar 1 hè