Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Edebussy schreef:Aangeboden superleuke Arabisch Volbloed...om bij te rijden...omgeving Dronten, Flevoland...zie ook de Markt!
esmee_2001 schreef:wat vinden jullie van mijn advertentie ik zoek een verzorgster
http://www.bokt.nl/markt/ad/106642/leuk ... rd-gezocht
Deetjeeuh schreef:Kijken veel van jullie ook écht naar de leeftijd?
Want dat kan het ook al moeilijker maken
Natuurlijk, als je een lastiger paard heb begrijp ik het wel hoor. Maar, zouden jullie (anders?) echt naar de leeftijd kijken? Of hoe iemand overkomt/ervaring?
karuna schreef:Lianne dit waren 2 verschillende pony s en uiteraard verschillende verzorgers in verschillende woonplaatsen en stallen. Maar wel dezelfde leeftijd, rond de 14 tot 16. Er viel toen niets na te zoeken, is zo n beetje pre computertijd.
Ook idd oudere gaan fout, ook dat meegemaakt helaas met flinke medische blijvende problemen bij onze tinker. Vandaar onze kopschuwheid naar verzorgers. Maar we zullen nu langzaam wel moeten, dus hopelijk nieuwe ronde nieuwe kansen.
xOtje schreef:Belachelijk dat er zulke mensen zijn .
http://www.bokt.nl/markt/ad/105549/verz ... roosendaal
nog een keertje haha, maar iets wat ik moet veranderen of moet toevoegen?
Alfi2010 schreef:30+ bijrijders kunnen ook domme dingen doen hoor!
Maar risico op domme dingen is denk ik bij 12+ wel wat groter,en dan vooral bij leeftijd 14-16jr omdat ze stoer willen doen.
Hier voor de Haflinger op zoek naar 18+ met ervaring ivm karakter van paard. Voor de ponies vanaf 7 jaar maar dan wel verplicht les. Zo probeer ik eventuele problemen/doen van domme dingen te ondervangen. Maar tot op heden nog geen succes met het vinden van een bijrijder in de buurt van Amsterdam-noord.
Alfi2010 schreef:@ Ziviaantje; ook ik doe het liever zelf (ben van mening dat er maar 1 goed genoeg is voor mijn paarden/ponies en dat ben ikzelf). maar we hebben inmiddels zoveel paardjes staan dat ik er echt niet meer aan toe kom om ze allemaal zelf te rijden/longeren/mennen. En daarbij zij ze echt te leuk om ze zomaar te laten staan en wil ik andere mensen de kans gunnen om met paarden bezig te zijn juist omdat we er zelf zoveel plezier aan beleven en niet iedereen heeft de financiele mogelijkheden om een paard aan te schaffen. Maar ik moet bekennen ik ben wel kritisch (geworden) bij het aannemen van bijrijders, en zit mede daarom waarschijnlijk nog zonder