Sees schreef:Serendip90 zij betaalt jou in feite in natura dat is ook een soort van bijdrage leveren. Fijn dat jullie zo'n prima wederzijds akkoord hebben
.
Precies

En dat mensen minder "serieus" zijn als ze geen bijdrage betalen valt ook wel mee... Heb er genoeg gezien die op de een op de andere dag stopten terwijl ze eerst een bijdrage betaalden... Ook wel last gehad van de verzorgster van degene met wie ik een wei/stal huurde... Ze zou ook helpen met de stallen etc. Spreek je af met haar, kon je erop rekenen dat je een half uur van te voren een sms'je kreeg "ik ben wat later"... Dan was ik al onderweg.. dus ja, kom je aan, ga je beginnen met uitmesten, water bijvullen en alles... en dan was het al klaar/bijna klaar als zij aankwam... dat was wel heel hatelijk! Of dan was ze een middag vrij... Sms'je "ik heb de stallen al gedaan".. kom je aan.. Geen hooi, water niet bijgevuld, stal nog niet echt goed schoon, maar alleen wat opgestrooid..

Zonder bijdrage is het al moeilijk om een goede verzorgster te vinden, laats staan met denk ik dan.. (of je moet een super goed leerpaard hebben, dan snap ik het wel... Maar voor mijn recreatie-ezel