Hier is de verzorgster weer geweest

Hebben het over het facebook-voorval gehad, ze had onnadenkend die foto op haar facebook gezet en iemand anders heeft die dan gekopieerd en zo is die op die pagina belandt waar ik hem gezien heb. Ze had dat meisje er al op aangesproken maar die wilde de foto niet verwijderen, ze had in ieder geval wel voor haarzelf besloten geen foto's meer op internet te zetten, dus dat is wel fijn

Heb ook gezegd dat ik helemaal niet kwaad ben maar dat ze moet opletten met dat soort dingen, zeker omdat zij nog op de manège rijdt waar hij gestaan heeft (en de mentaliteit daar is nogal uh .. vervelend

). Het is niet zo voor mezelf of Boke ofzo, maar zij rijdt ook nog op die manège en ik zou het jammer vinden als ze gezeur krijgt omwille van een paar foto's. Maar ze had al gemerkt hoe het in elkaar zat, er doen nu al mensen anders tegen haar omdat ze Boke nu verzorgd ... Kinderen

Er hadden ookal kinderen gevraagd of ze niet met haar mee mochten naar Boke enzo, maar daar had ze toch al tegen gezegd dat dat niet ging. Dus op zich zit het wel goed heb ik het idee

Nu moet ze zelf nog wat strenger worden (lief is goed, maar Boke speelt er gewoon mee) en dan komt het allemaal in orde