Seksuele intimidatie door eigenaars

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

flappiex1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:08

kleinevos schreef:
Ben vanochtend gebeld door die vent

Wat zei die? :=

kleinevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:52

flappiex1 schreef:
kleinevos schreef:
Ben vanochtend gebeld door die vent

Wat zei die? :=

Ik had al met hem gemaild enz
Het ging letterlijk zo

"Hallo met lisanne"

"Hallo, ik had begrepen dat je een verzorgpony zocht?"

Ik ben naar mn moeder gelopen en zei tegen haar "mam dit is een vreemde vent die vraagt of ik een verzorgpony zoek" ze wist dt ik met die man gemailt had enz dus nam de telefoon over en zei

"Hallo met lilian schoots"

En toen heeft hij opgehangen

flappiex1

Re: Seksuele intimidatie door eigenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 21:43

Echt een enge man! Goed dat je naar je moeder bent gelopen!

kleinevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 01:41

Ja de volgende keer mocht hij nog bellen willen we een afspraak maken en dan de politie mee nemen voor de zekerheid ofo (ideetje van mn moeder) snap het alleen niet helemaal... : :?

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 07:44

kleinevos schreef:
Ja de volgende keer mocht hij nog bellen willen we een afspraak maken en dan de politie mee nemen voor de zekerheid ofo (ideetje van mn moeder) snap het alleen niet helemaal... : :?

Dit doet de politie niet zo snel omdat ze dan jou in gevaar brengen. Natuurlijk kan het goef gaan. Maar het kan ook altijd fout gaan.. je weet maar nooit

CocoLulofs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 17:17

wat een goed topic! ik heb het nooit zo gehad maar wel met mannen die me onbekend belden over een verzorgpaarden en later rare en vieze dingen zeiden aan de telefoon , ben een half jaar gestalkt door die man. dus ook niet zomaar je prive nummer bij een advertentie

LoesjeDenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 19:01

Ik vind het ook een super goed topic! Oei oei oei , let op dames alsjeblieft! Smerige mannen lopen er toch rond hier op de wereld, bah...

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 21:54

Ik had een tijdje terug ook een mailtje gekregen. Of ik zijn Haflinger wilde verzorgen als hij dekkingen ging doen en of ik bang was voor ''sperma''. Heb gezegd dat ik naar de politie zou gaan als hij nog iets zou sturen en heb sindsdien niks meer gehoord.
Meerdere meisjes zijn al door heb gemaild, bah bah.

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 18:26

Gelukkig nooit iets meegemaakt! Brrrrr! Zit er al van te bibberen.

noaaa_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 22:16

oeh bah. goed topic

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 22:31

nathalie2000 schreef:
Ik had een tijdje terug ook een mailtje gekregen. Of ik zijn Haflinger wilde verzorgen als hij dekkingen ging doen en of ik bang was voor ''sperma''. Heb gezegd dat ik naar de politie zou gaan als hij nog iets zou sturen en heb sindsdien niks meer gehoord.

don't worry
deze vieze vent is opgepakt ik heb aangifte tegen hem gedaan nadat hij mij ook had benadert de politie zei zelf dat we echt op het nippertje hebben afgehaakt gelu,kig maar!!

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 22:36

lienieminie schreef:
nathalie2000 schreef:

don't worry
deze vieze vent is opgepakt ik heb aangifte tegen hem gedaan nadat hij mij ook had benadert de politie zei zelf dat we echt op het nippertje hebben afgehaakt gelu,kig maar!!

Echt? Mooi. Had namelijk zijn facebook; *knip* heet hij geloof ik. Meneer was zo dom om zijn email met zijn facebook te linken, hm hm.. _O-

Vond het al zo raar dat ik betaald zou krijgen om te rijden en als ik zijn stal opzocht ik die niet kon vinden. :=
Laatst bijgewerkt door Jitske op 27-03-14 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: naam verwijderd

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 22:53

gadver wat een verhalen komen hier voorbij zeg...
en fijn dat die man opgepakt is :j

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 10:05

Moderatoropmerking:
Het is niet toegestaan om namen te noemen op Bokt. Ik heb de naam uit het bericht hierboven verwijderd. Houd hier rekening mee ajb.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:07

Jeetje dat lijkt me echt erg!

Isax14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 18:54

Ik vond het een belangrijk topic en probeer hem hiermee weer bovenaan te krijgen. Veel meisjes moeten dit echt weten!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 14:10

Moderatoropmerking:
Het is goed om een discussie als deze weer boven water te halen. Dit is een belangrijk onderwerp waar we mekaar steun in kunnen bieden als het voorkomt. Iedereen mag zich dan ook vrij voelen om dit topic weer boven te halen en het gesprek verder te laten gaan. Maaaaar: reacties als "helemaal mee eens" en "schopje" helpen hier niet bij. Dit soort oneliners zijn en worden dan ook verwijderd.

Gientje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 21:35

dit topic met echt bovenaan blijven staan. Ik ben zelf 14 en hoop zoiets nooit mee te maken! Rijd gelukkig bij een gezin die we al een hele poos kennen :) En waar ik me helemaal op mn gemak voel.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 23:02

Heb ook meerdere "kleinere" incidenten meegemaakt. Mannen die eerst heel aardig met je omgaan en dan ineens een aanraking of opmerking die niet hoort. Vond hrt altijd wel moeilijk om er wat van te zeggen. Heb reacties gehad van mannen die dan kwaad werden omdat ik spoken zag en me aanstelde. Moeilijk om niet aan jezelf te gaan twijfelen.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 16:57

:=[/quote] Echt? Mooi. Had namelijk zijn facebook; *knip* heet hij geloof ik. Meneer was zo dom om zijn email met zijn facebook te linken, hm hm.. _O-

Vond het al zo raar dat ik betaald zou krijgen om te rijden en als ik zijn stal opzocht ik die niet kon vinden. :=[/quote]

ik denk dat wij met dezelfde man te maken hadden. ik had namelijk ook zijn facebook. helaas kon ik geen aangifte doen omdat hij mij niet direct iets gevraagd had wat strafbaar was. maar ik kon wel een verklaring afleggen want ik was een getuige. omdat ik geen slachtoffer ben weet ik niet hoe het is afgelopen... maar ik hoop dat ze deze smeerlap opgepakt hebben. en dat hij voor eeuwig mag wegrotten in de cel.

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 19:32

Had hij een ava met een glas bier? Dan was het dezelfde :brr:

PaardjesFan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 20:28

wow, ik heb dit hele topic gelezen.. ben nu 12. Ik was vanmiddag bij mn uitlaathond en die mevrouw zei dat ze een vriendin had met 2 paarden waarmee ze niks deed inmiddel van zwangerschap. Die vrouw zou dinsdag met de vrouw van mijn uitlaathond even thee komen drinken en vragen of ze nog iemand zocht om haar arabieren paarden te verzorgen. Als ze het nog zoekt en ik mag moet ik dan mijn moeder eerst meenemen? het is redelijk dichtbij en ik fiets er vaak op dezelfde weg...

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 21:12

Nou dames, het gebeurt echt niet alleen met meisjes of jonge vrouwen hoor.
Vooral in de dressuurwereld heb je ook nog wel mannen die mannen (jongens) leuk vinden. Ik mocht vroeger in Zoetermeer een mooie Lippizaner (die heette Nea) gaan rijden voor een vent. Ik was nog niet in die box van dat overigens schitterende paard of z'n handjes gingen flink wapperen. Ik was toen 20 of zo, maar zag er zeker wel jonger uit. Met een of andere k..smoes (ik meen dat ik iets vroeg waar de borstels lagen zodat ik het paard eens mooi kon borstelen) ben ik die box uitgekomen, en toen meteen heel het stallencomplex uitgelopen. En langs de snelweg een lift gehiked. Die vent bleek later ook nog de moeder van mijn beste vriendje mee te hebben aangepapt, ze komen dus in all shapes and sizes!

Ook heb ik op Duindigt in Den Haag es een akkefietje gehad, met een vrij bekende draver-trainer, toen was ik ook rond de 20 (nu meer dan dubbel zo oud trouwens, dus geen last meer van), was ook een lokkertje, die zette me ineens klem in de hoek van de stal, ik schat dat-ie toendertijd een jaar of 45 was. Die gaf ik toen er even wat afstand was een keihard knietje, waardoor ik weg kon komen, had ik NOOIT van die vent durven vermoeden. Die was gewoon getrouwd met twee kinderen, zoals dus velen.

Ook heb ik -helaas moet ik zeggen: uiteraard - om me heen wel het beluste gedrag van stalknechten en staleigenaars in de paardenwereld t.o.v. jonge meiden gezien. Onder het mom van "de paardjes doen" werd er geregeld aangedrongen op heel iets anders doen.
Of er werd gedreigd het paard/de pony waar zo'n meid dol op was naar de slacht te brengen, als ze er niet even aan mochten zitten.

Op een dressuurstal liep er een eigenaar/instructeur rond die wat oudere meiden onder het mom van "je houding goed kunnen zien"zo veel mogelijk te paard liet uittrekken.Omdat ze dan de beste paarden te rijden kregen en weetikwatvoor beloftes deden ze dat nog ook, zodat meneer zich kon verlustigen aan hun lichaamscontouren. En daar bewoog natuurlijk wat, in draf te paard.

Meiden zouden gewoon een stuk assertiever moeten zijn, want het gebeurt gewoon heel vaak. Hiermee de goeden niet te na gesproken, want er staan door/via de paarden ook een hele hoop oprechte romances op stallen. dat komt natuurlijk door de gedeelde passie voor paarden.

Ongewenste intimiteiten is natuurlijk andere koek!

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 23:56

Nadat ik zelf aangifte fedaan had toen ik 14 was tegen zo'n meneer samen met nog andere bokkers is hij opgepakt. Ik zal kijken of ik kan navragen wat er met deze meneer verder is gebeurt. Bij mij is alles goed afgelopen, maar bokkers alsjeblieft blijf verstandig en allert want er komen voor mijn gevoel steeds meer Van dit soort mannen op marktplaats enz, paardenmishandelaren etc.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 20:38

nathalie2000 schreef:
Had hij een ava met een glas bier? Dan was het dezelfde :brr:

jup dat had ie.