De film gister was trouwens wel erg leuk
! Vanmorgen nog naar een vriendin gegaan, had wedstrijd, haar 1e met die pony, ze was 2 keer 2de met 192 en 193 punten, dus wel netjes
.
Daarna nog even langs de manege geweest, Was ook wel weer gezellig
. Toen fietste ik later met een vriendin, Vera, terug naar huis, gingen we nog even langs LR (de stal waar ik verzorg) en daarna nog ff verder rijden, kwamen we op een hoek waar 2 pony's staan en waar eigenlijk weinig mee wordt gedaan. Ze zei vorige nog van: ja, opzich wil ik ook wel verzorgpony's ofzo. Dus najah, ik wist dat er niets mee gedaan werd, want als ik naar mjn vp'jes ga, fiets ik er altijd langs. Dus najah, zij twijfelen, ik heel langzaam gaan fietsen. Noujah, is ze toch maar gaan vragen. En ze gaat dus morgen heen om te kijken of het echt wat is. Dus hartstikke blij voor 'r
. En het is dus 300 meter verder dan mijn vp'jes, dus dat is ook wel leuk!
En morgen ga ik weer eens op Noraly rijden
. Ze heeft al 4 weken niet meer gereden (eigenaresse heeft het erg druk met het bedrijf en ik spreek ze nu bijna nooit meer, omdat ze altijd op het bedrijf zijn enzo). Maar Vera gaat eerst ff met mij mee, gaat ze ook ff foto's maken, daarna gaan we dus naar haar 'nieuwe verzorgpaarden''.
.
Maar ben nu bij beide online
.