Deetjeeuh schreef:Eigenlijk precies dezelfde verhouding hoor. Jij vraagt een bijdrage voor je pony omdat de spullen slijten, zij voor haar fiets omdat ie slijt. Eigenlijk niet eens zo heel raar. Maar ja, omdat het om een fiets gaat en niemand het ooit doet is het raar. :Q
Vind ik niet hoor.. Ik kan er niks aan doen dat zij met de fiets komt..
Het komt volgens haar omdat er in mijn advertentie nog stond dat het in Overschie was en het nu in Schiedam is. En vind de verantwoording over een levend dier toch iets anders dan over een fiets, excuseer me daar even over. Daarbij komt dat de fiets niet in een binnenbak gereden wordt en de pony wel..

K bedoel... Tis prima hoor.. Maar dan gaan we even de prijs van al mijn spullen berekenen, inclusief alle dekjes, hoofdstellen, halsters et cetera, en de stalling, en het voer, en de pony.. En dan gaan we dat even berekenen op basis van gebruik van 2 dagen in de week.. Kweet niet hoor.. Ik denk dat mijn pony nog altijd duurder is dan de fiets!

Is het nou zo dat ik haar VRAAG om mijn pony te rijden en beter te maken onder het zadel, dan is het een ander verhaal. Maar 'tis geen anky, tis geen briljante ruiter en zij reageert op mijn advertentie.. Ik niet op die van haar..
Marlis; ja klopt