Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
maickell0ver schreef:Ikke lekker 4 jaar en bijna 3 maanden.en nu ga ik want mijn lieve lieve mannetje is hieralweer bijna een jaar verkering
Ier schreef:Poeltje schreef:Ier - Vermaak je jezelf nu wel een beetje op deze manege?
Eerlijk antwoord?
Okee komt ie..
Opzich wel redelijk, nu ik les terug gestapt ben en les heb van Danielle. Donderdags van 5 tot 6. Van Sandra vond ik niks, te veel eigen paarden te druk en je reed meer voor je eigen.
Ene keer wel en andere keer niet leuk. Ligt er maar net aan op wie ik moet rijden. Kerona daar leer ik gewoon van, vind het een fijn paard. Met Oakley heb ik alleen maar ruzie. 1x een halve les op gereden en toen geruild. Meneer zou wel aan de teugel lopen en niet doorlopen. Een tik en hij rodeo't.. Maar goed, die wil ik nog wel een keer proberen. Indy vind ik cool. Gewoon omdat ze graag onder je vandaan rent als je haar aan het werk zet is ze een uitdaging voor me. Verder.. Billy, Evieta en Bolino vind ik gewoon kortom; Saai.. Verder op geen andere gereden..
Ik mis soms wel de uitdaging..
Op mn vorige manege zette ze m bijvoorbeeld op een 4-jarig paard..
Ja we gaan kijken of ze kan springen, zoniet, dan gingen we net zolang door totdat ze erover ging. Meestal was het gewoon blijven zitten, lekker voorwaarts rijden. En niet naar beneden rijden etc. Je was bezig met pony's wat te leren en tegelijker tijd zelf wat leren. Dat mis ik gewoon. De pony's en paarden zijn echte manege beesten.. Die had je daar ook wel, maar het was daar gewoon anders.
De sfeer voor mij ook. Ik werd soms opgebelt of ik mee wou op wedstrijd om te schrijven. Ik ben daardoor 2x op de Kverneland geweest om te schrijven. 1x op de New Forest sportdag om te schrijven bij exterieur keuring en 1x op NF sportdag om op te bouwen (dag ervoor)..
En als ik kwam, op Woensdagmiddag om de beginners te helpen mocht ik vaak meerijden.
Kwam een keer kijken bij ee nvriendin, les waar ik eerst toen reed.. In mn spijkerbroek op puntschoenen. Er werd gezecht; Als je denkt dat je daarin kan rijden pak je maar een cap en ga je mee op Bo..
Dat was gewoon tof.. Ik vond het daar gewoon gezelliger..
Maar goed, in Emmeloord heb ik zoiets. Ik MOET er leren en na het rijden even naverzorgen en dan ben ik ook wel weer weg. Verder kom ik er nooit, ja om bij een vriendin te kijken, maar nu rijd ik daar ook bij in de les.
PinkyPower schreef:arme patty!