mijn excuses

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Deetjeeuh schreef:Golden_Angel schreef:ik hoor mensen zeggen dat ze bijna 20 fietsen?
Fietsen zal het dan wel niet zijn. Maar weet je wel hóé lang je over 15 kilometer doet? Meer dan een uur. Hoe denk je dat met school te combineren?
StormHeidi schreef:Jippie wohooo EINDELIJK
Gisteren samen met mijn vriendin de hele buurt uitgekamt. We kwamen op een deftig uitziend adres, dus we belden daar aan en vroegen of we mee konden helpen met verzorgen enzo. Ze zei: 'Ik denk dat Iris dat heel leuk vind'. Er stonden twee paarden in de wei daar, een Bruine en een Witte. En nu is het bijna helemaal waarschijnlijk wel zeker dat we ze morgen verzorgen en bijrijden. Rijden hoeft niet persee, het zou leuk zijn, maar het is niet noodzakelijk. Dus nu zijn we HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY
xAnika schreef:StormHeidi schreef:Jippie wohooo EINDELIJK
Gisteren samen met mijn vriendin de hele buurt uitgekamt. We kwamen op een deftig uitziend adres, dus we belden daar aan en vroegen of we mee konden helpen met verzorgen enzo. Ze zei: 'Ik denk dat Iris dat heel leuk vind'. Er stonden twee paarden in de wei daar, een Bruine en een Witte. En nu is het bijna helemaal waarschijnlijk wel zeker dat we ze morgen verzorgen en bijrijden. Rijden hoeft niet persee, het zou leuk zijn, maar het is niet noodzakelijk. Dus nu zijn we HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY
Gefeliciteerd!
StormHeidi schreef:Jippie wohooo EINDELIJK