Goeiemorgee, Jammer ik geen vrij, moet zo even naar de supermarkt om wat lekkers tekopen voor op school, heb gele kaart dus zit tot half 5 auf die Schüle...
Ik ga ! - Tandenpoetsen - Oorbellen jatten van me zus - Parfum opdoen - gymspullen pakken - Sokken aandoen - Schoenen aandoen - Sleutel pakken - Naar atletiekbaan fietsen - gymen - Pauze houden - Wiskunde , engels en Nederlands volgen - Naar huis fietsen - Eten - Omkleden voor paardrijden - Naar paardrijden fietsen - Helepen - Paardrijden - Naar me oma fietsen - Daar eten - Dan verder naar huis fietsen - Op de computer - Goede tijden slechte tijden kijken! - En dan weet ik t niet
Ik ga ehm.. over 20 minuten de deur uit en heeel langzaam naar het station lopen. (Tis 5 minuten lopen, en ik ga altijd een kwartier van te voren weg. Maar om de een of andere reden krijg ik het toch voor elkaar die trein steeds te missen )
Ennehm.. dan ff tekenen op school En dan om half 1 weer naar huis
ik zit nu op school, economie op de leptop... zogenaamd leren hiernaa nog 1 uurtje !! nog wel een pauze er tussen maarjaa liever 5 voor 12 uit dan 5 voor 3