Da's idd heel handig Dan kunnen we het hier gewoon over het leed van de zoektocht naar de bijrijdster hebben
Nouja ik heb aankomende woensdag dan een afspraak met de moeder met een meisje van 11, dus ben benieuwd hoe dat gaat En als het goed is volgende week zaterdag ook nog een meisje (nouja meisje klinkt zo raar) van 21. Maar nog geen reactie op welke tijd d'r uitkomt Lekker handig
Ooh ja.. Naja ik vind t heel raar van die ene meid die niks meer zei... Ik zei app me anders maar is wat makkelijker : 06... en toen niets meer. Naja dan niet
Ik krijg het meisje dat maandagavond is geweest niet te pakken. Ik heb geen telefoonnummer en ze reageert niet op mijn mail met de vraag wanneer we weer zullen afspreken. Jammer, maandag was ze zo enthousiast. Ik heb nu toch het gevoel dat ze er toch geen zin in heeft. Zou wel fijn zijn als ze dat ook even meldt.
Ik meld me hier ook. Ben al een poos op zoek naar een leuke ervaren bijrijder van 18+ voor mijn pittige haflinger merrie. Tot nu toe nog niks gevonden, eentje klikten totaal niet met mn merrie en een volwassen vrouw die toch maar op een manege een paardje ging leasen. En verder erg veel reacties van jongere kinderen, die je vervolgens boze PB's gaan sturen als je ze niet langs laat komen. Net een nieuwe advertentie geplaatst op de boktmarkt, hoop een leuk iemand te vinden.
ik ben ook nog het zoeken In Zuid-Limburg iemand een betrouwe verzorger/bijrijder nodig ?(15 jaar met 5 jaar rijervaring) meer info kijk op mijn profiel dankjewel of op de boktmarkt
Ik heb ook maar weer een oproepje geplaatst op de boktmarkt. vanwege omstandigheden kom ik er echt niet onderuit en moet ik toch echt aan de bijrijdster gaan geloven.
Gister is er iemand langsgeweest. Moeder was over de mail heel vriendelijk en enthousiast maar had tegen mij gezegd dat meisje 11 was. Vond i geen probleem. Zei ze gister dat ze nog geen 10 was. En of het een probleem was als ze haar afzette en dan weer kwam halen.. Eh.. ja.. kind is 9.. Erop was ook geen succes met uitstappen. Gelijk pony n de krul. Die heb ik netjes afgewimpeld en gezegd dat het niks ging worden.
Nu even een zooi PB'tjes beantwoorden want kreeg veel reactie op m'n advertentie in 1 dag al!
Tis dat ik er gewoon geen tijd voor heb en wanneer ik wel tijd heb, ik liever naar mijn eigen paardje rij... (Nouja, moet sowieso even gaan kijken hoe ik straks alles ga doen... Studie er bij scriptie schrijven, 36 uur werken...) Maarja... Mijn paard wil geen randstad-paard zijn en alleen in de Brabantse bossen rondhupsen.... En voor 1x per week hier iets zoeken schiet niet op... Zou mezelf nu geen goede verzorgster vinden dus ik zoek maar niets :p
Bij mij gaat trouwens alles nog super Ben nog steeds tevreden, ook al heeft mijn verzorgster in feite een eigen paard Het gaat goed, hij loopt lekker bij haar... Klikt goed tussen haar en mijn beestje, maar ook met mams en zusje en mij dus heel happy nog steeds (ik ben volgens mij de laatste jaren niet zo lang happy geweest )
Wij hebben 2 haflingers moeder en dochter en werken beide onregelmatig. Daarbij komt dat we onze jone haflinger volgend jaar gaan beleren en daar ook veel tijd in gaat zitten. En als ze allebei beweging moeten hebben is het ook makkelijker met een bijrijder voor de oudste. Vooral swinters kost het verzorgen van stal/voer etc ook veel tijd natuurlijk.
Gister een nieuwe advertentie geplaatst maar nog geen reactie. Mischien eis ik wel veel maar heb voor m'n merrie echt een ervaren iemand nodig die van aanpakken weet anders maakt ze misbruik van je. Daarbij vraag ik iemand van 18+ en een bijdrage... Maar ik zie vanzelf wel of er iemand reageert.
_nvds
Geplaatst: 06-09-13 10:25
Marlis schreef:
_nvds schreef:
Ik heb net 2 reacties gekregen.. heel toevallig achter elkaar..
Wat fijn Nadia. Hopelijk zit er iets tussen.
Ja hoop dat het wel serieus is..
Anoniem
Geplaatst: 06-09-13 10:31
Ik vraag ook een bijdrage.. Is niet heel gek hoor vind ik. En tis een dier, dus logisch dat je iemand wil die weet wat ie doet, anders wordt 't een ongeleid projectiel.
Pff was iemand langs geweest van de week maar die vond ik echt te jong. Durfde ook niet te aaien zowat en was verder zo hyper als wat.
Heb die dus via de mail vertelt van joh.. Niet handig. Geen handige combinatie.
Krijg ik me toch een sneer zeg. Dat ik mijn pony heb verhuisd naar Schiedam en dat was niet volgens afspraak, daarom hadden ze juist op mijn advertentie gereageerd omdat het zo dichtbij was waar ze eerst stond. En dat het haar hobby niet is dus ze wil gewoon d'r kind kunnen dumpen en d'r daarna weer op komen halen. Ja sorry 9 jaar vind ik geen leeftijd om d'r ergens op een stal af te zetten met een pony van 9, hoe moet ze in godsnaam opzadelen dan? Pff die heb ik nog even een mail terug gestuurd met dath et voor MIJ handiger moet zijn, de plaats van de pony en dat het een last minute verhuizing was en dat ik haar dit op tijd heb laten weten en ze zelf ervoor had gekozen om toch te komen kijken want de afstand maakte niks uit.
Pfff echt zulke mensen krijg ik jeuk van zeg.
Hoop inderdaad dat het serieus is Nadia! Zou wel fijn zijn voor je!
Haha sommige mensen... Een eigenaar bepaalt toch zeker zelf wel waar hij zijn paard neer zet en wie er geschikt bevonden wordt.
Mijn merrie is ohz een pittige tante dus kinderen komen zoiezo niet in aanmerking. En wil iemand met verantwoordingsgevoel die zelf zijn gang kan gaan op de afgesproken dagen. Ook ga ik vanaf begin oktober bij mensen aan huis staan en wil ik iemand die dus zelfstandig is en hun niet tot last is. Kinderen hebben gewoon begeleiding nodig...