Moet ik toch maar verhuizen met de paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
myk_en_shant schreef:Maar bij mij is het niet alleen een bijdrage, ze krijgen er tweemaal per maand privéles ervoor.
Dus ze betalen voor de lessen en niet voor het bijrijden / verzorgen.
Anna_Dani schreef:Ik zoek een verzorgster voor mijn paard en er had iemand gereageerd. Zou wilde zij het wel doen, maar als ik haar zou betalen!? Alleen voor verzorgen he, dus niet trainen of doorrijden of iets dergelijks. Omgekeerde wereld lijkt mij.
chelle_dora schreef:Nou, over de randstad zou ik ook niet te hard roepen dat je een wachtlijst zou hebben... Ik zit in de randstad en serieuze bijrijdsters (hier reken ik dus niet de te jonge, penny paarden knuffelaars mee) zijn ver te zoeken
sallandval schreef:Anna_Dani schreef:Ik zoek een verzorgster voor mijn paard en er had iemand gereageerd. Zou wilde zij het wel doen, maar als ik haar zou betalen!? Alleen voor verzorgen he, dus niet trainen of doorrijden of iets dergelijks. Omgekeerde wereld lijkt mij.
Hoezo? Waarom zou iemand gratis jouw klusjes komen doen? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Anna_Dani schreef:Omdat eerder werd genoemd dat het trainen of doorrijden van paarden wel betaald dient te worden. Maar dan ben je echt op zoek naar iemand met meer kennis en ervaring die jouw paard klaar maakt voor wedstrijden. Maar dat zoek ik dus niet, ik zoek "gewoon" een verzorgster en daar ga ik niet voor betalen. Als ik de stalling, hoefsmid, voer, dierenarts e.d. bij elkaar optel, dan lijkt het mij fair enough als zij voor niks gebruik mag maken van mijn paard (waarvoor ik de kosten draag).